اخبار داغ

با افت ۴۷۶۴ واحدی شاخص رخ داد؛

روشن شدن چراغ قرمز بورس در نخستین روز هفته/ تغییر مالکیت ۳.۵ میلیارد سهم در تالار شیشه‌ای

روشن شدن چراغ قرمز بورس در نخستین روز هفته/ تغییر مالکیت ۳.۵ میلیارد سهم در تالار شیشه‌ای
شاخص کل بورس تهران با ۴۷۶۴ واحد کاهش به ارتفاع یک میلیون و ۱۶۷ هزار واحد رسید و مالکیت بیش از ۳.۵ میلیارد سهم و اوراق مالی در بازار سهام دست به دست شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز شنبه با بهبود تقاضا آغاز بکار کرد اما در ادامه فشار فروش بر تقاضا غلبه کرد و اکثر نمادها با صف فروش مواجه بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاخص کل بورس به عنوان نماگر بازار هفته گذشته با ادامه روند نزولی از یک میلیون و ۲۰۷هزار واحد تا یک میلیون و ۱۷۲هزار واحد افت کرد و امروز نیز این روند کاهشی را ادامه داد.

,

معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۳۳۶ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۳ میلیارد و ۵۲۱ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.

, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۳۳۶ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۳ میلیارد و ۵۲۱ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,

ارزش معاملات بازار سرمایه به بیش از ۸۱۹۶ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۱۹۹۰ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۴۳۸ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۴۷۶۴ واحد نزول به یک میلیون و ۱۶۷ هزار و ۴۹۸ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۸۳۶ واحد کاهش عدد ۴۲۲ هزار و ۱۸ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۴۷۶۴ واحد نزول به یک میلیون و ۱۶۷ هزار و ۴۹۸ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۸۳۶ واحد کاهش عدد ۴۲۲ هزار و ۱۸ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران در بورس بیش از ۳ میلیارد و ۲۶ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۲۶۴ هزار نوبت و به ارزش ۲۶۹۶ میلیارد تومان معامله کردند.

,

نمادهای سرمایه گذاری تامین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و پالایش نفت بندرعباس بیشتر اثر منفی را بر شاخص داشتند و در مقابل نمادهای ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ و بانک پاسارگاد با بیشترین اثر مثبت مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.

,

شاخص کل فرابورس ایران با ۵۹ واحد افت به ۱۷ هزار و ۳۶۵ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران با ۵۹ واحد افت به ۱۷ هزار و ۳۶۵ واحد رسید.,

معامله گران امروز در فرابورس بیش از ۴۹۵ میلیون سهام و اوراق مالی را با انجام ۷۲ هزار معامله و ارزش ۵۵۰۰ میلیارد تومان را دادوستد کردند.

,

نمادهای سنگ آهن گهرزمین، پلیمر آریا ساسول، ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، شرکت آهن و فولاد ارفع و سرمایه گذاری صبا تامین با بیشترین اثر منفی در کاهش شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نماد تولید نیروی برق دماوند بیشترین اثر مثبت را بر شاخص داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه