اخبار داغ

گزارشی از آخرین قیمت طلا، سکه و ارز؛

دلار در کانال ۲۰ هزار تومان ماند؛ سکه گران‌تر شد/ افزایش ۱۵ دلاری طلای جهانی+ قیمت‌ها

دلار در کانال ۲۰ هزار تومان ماند؛ سکه گران‌تر شد/ افزایش ۱۵ دلاری طلای جهانی+ قیمت‌ها
نرخ دلار با کاهش اندک در کانال ۲۰ هزار تومان باقی ماند و شیب افت ان کُند شد اما قیمت سکه طرح جدید ۵۳ هزار تومان رشد داشت؛ قیمت جهانی هر انس طلا هم با رشد بیش از ۱۵ دلاری هفته را به پایان رساند.
[
به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز به جز سکه طرح قدیم و ربع سکه، قیمت انواع سکه، با افزایش همراه بود. در بازار ارز نرخ هر دلار آمریکا در کانال ۲۰ هزار تومانی باقی ماند، البته قیمت جهانی طلا رشد بیش از ۱۵ دلار را ثبت کرد.

قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با ۵۳ هزار تومان افزایش نسبت به روز پنجشنبه گذشته ۹ میلیون و ۵۴۶ هزار تومان و سکه طرح قدیم با ۴۹ هزار تومان افت ۹ میلیون و ۲۹۸ هزار تومان به فروش رسید.

نیم‌سکه امروز ۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته داشت و به ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. ربع‌سکه نیز با افت ۴۰ هزار تومانی ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی روز گذشته و آخرین روز کاری هفته میلادی نسبت به روز قبل از آن با ۱۵ دلار و ۹۵ سنت رشد به ۱۸۳۱ دلار و ۱۳ سنت رسید.

هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار داخلی با دو هزار و ۴۰۰ تومان کاهش قیمت، ۹۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان فروش رفت. هر گرم طلای ۲۴عیار نیز با یک هزار و ۳۰۰ تومان کاهش به یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار ارز به عنوان شاخص این بازار نسبت به روز پنجشنبه گذشته ۱۰ تومان کاهش یافت و به ۲۰ هزار و ۶۴۷ تومان فروش رفت، نرخ هر اسکناس یورو هم با ۱۴۹ تومان افت حدود ۲۵ هزار و ۹۹ تومان است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه