اخبار داغ

پایان کار پاراوزنه برداری ایران با 5 طلا و یک نقره

جام جهانی پاراوزنه برداری| رضی چهارمین طلایی ایران در تایلند/ پورمیرزایی طلای پنجم را ضرب کرد

جام جهانی پاراوزنه برداری| رضی چهارمین طلایی ایران در تایلند/ پورمیرزایی طلای پنجم را ضرب کرد
در روز سوم از مسابقات جام جهانی پاراوزنه برداری تایلند، پاراوزنه برداران دسته ۱۰۷ و ۱۰۷+ کیلوگرم ایران مدال طلا را به گردن آویختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین؛ در آخرین روز از رقابت های جام جهانی پاراوزنه برداری ۲۰۲۱ تایلند، سامان رضی نماینده دسته ۱۰۷ کیلوگرم کشورمان امروز به روی تخته و با مهار وزنه ۲۳۷ کیلوگرم چهارمین مدال طلای تیم ملی را کسب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رضی، در اولین حرکت وزنه ۲۲۷ کیلویی را بالای سر برد. وی در حرکت دوم موفق به مهار وزنه ۲۳۷ کیلوگرمی شد و در نهایت در سومین حرکت خود قصد داشت رکورد جهان را به نام خود ثبت کند که از مهار وزنه ۲۴۷٫۵ کیلوگرمی بازماند.

,

در این دسته نمایندگانی از عراق و مالزی به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

,

در آخرین روز از رقابت های جام جهانی پاراوزنه برداری ۲۰۲۱ تایلند، منصور پورمیرزایی نماینده دسته ۱۰۷+ کیلوگرم کشورمان با مهار وزنه کیلوگرمی موفق به کسب مدال طلا شد تا همچنان طلای این وزن برای تیم ملی ایران باشد.

پورمیرزایی نماینده کشورمان در دسته ۱۰۷+ در حرکت نخست خود وزنه ۲۳۶ کیلوگرمی را مهار کرد. وی در دومین حرکت وزنه ۲۴۹ کیلوگرم را بالای سر برد. ملی پوش کشورمان در حرکت سوم خود از مهار وزنه ۲۵۶ کیلوگرم باز ماند.

در این دسته نمایندگانی از گرجستان و قزاقستان به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

بدین ترتیب در پایان در این دوره از مسابقات تیم ملی کشورمان موفق به کسب ۶ مدال شامل 5 مدال طلا و یک نشان نقره شد.

,
,
,
,
,
,
,

رقابت‌های جام‌جهانی ٢٠٢١ پاراوزنه برداری، با حضور ۶۰ ورزشکار در رده جوانان و بزرگسالان از ۹ کشور به میزبانی تایلند برگزار شد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه