اخبار داغ

مصائب رانندگی بر آسفالت چهل‌تکه خیابان‌های کرمان/ تیشه سازمان‌های خدمات‌رسان بر ظاهر شهر

مصائب رانندگی بر آسفالت چهل‌تکه خیابان‌های کرمان/ تیشه سازمان‌های خدمات‌رسان بر ظاهر شهر
به خیابان های شهر کرمان که سر بزنیم متوجه می شویم که آسفالتشان در میان چاله ها محصور شده است؛ موضوعی سازمان های خدمات رسان نقش مهمی را در آن ایفا می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ تنها کافی است که از یک نقطه شهر کرمان به نقطه ای دیگر حرکت کنید، مثلا چهار راه اقبال به سمت خیابان جهاد را در نظر بگیرید، چیزی که بیش از همه به چشم می آید ترمز مداوم اتومبیل هایی است که قرار است از چهل تیکه های خیابان جهاد عبور کنند حال این را اضافه کنید به سرعت گیرهایی که یکی پس از دیگری جلوه می کنند و چراغ قرمز هایی که قرار است راننده را به انتظار بنشانند البته به اضافه ترافیک در شهر …

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

آسفالت تکه تکه، چاله های عجیب و غریب و ناگهانی یا سرعت گیرهای غیراستاندارد و بدون علائم هشدار دهنده همه دست به دست هم داده تا روح و روان شهروندان تحت تاثیر قرار می گیرد ضمن این که نگرانی از خراب شدن ماشین نیز آرامش راننده را می گیرد البته این وضعیت در کوچه پس کوچه های شهر بسی بحرانی تر خواهد بود.

,

راننده تاکسی: آسفالت خیابان اگر درست نباشد، ماشین زودتر خراب می شود

, راننده تاکسی: آسفالت خیابان اگر درست نباشد، ماشین زودتر خراب می شود, راننده تاکسی: آسفالت خیابان اگر درست نباشد، ماشین زودتر خراب می شود,

حسین ابراهیمی یکی از رانندگان تاکسی خط احمدی-دانشگاه آزاد است، او که گرد سفیدی بر موهایش نشسته بود، بنظر می رسید سال ها است که در این خط رانندگی می کند.

,

حسین در ابتدای کلامش نیز به همین موضوع اشاره کرد، وی گفت: بیش از بیست و پنج سال است که در مسیر چهار راه احمدی تا دانشگاه آزاد رانندگی می کنم.

,

این راننده تاکسی ادامه داد: ترافیک و چاله های مسیر رانندگی نه تنها برای من بلکه برای سایر همکارانم هم معضل بزرگی است اصلا یکی از چالش های کار ما آسفالت خیابان های شهرمان است.

,

حسین تاکید کرد: خیابان برای یک راننده یعنی محیط کار، آسفالت خیابان و ماشین دو ابزار و امکانات کار ما هستند که به هم وابسته اند یعنی اگر آسفالت درست نباشد ماشین زود تر خراب می شود.

,

وی در حالی که سرش را تکان می داد، افزود: در خیابان های شهر کرمان یک روز مسیر را می بندند و آسفالت می کنند، روز دیگر به دلیل حفر فاضلاب مسیر بسته می شود و بعد از آن خیابان چهل تیکه می شود، خلاصه آن که هر روز به بهانه ای مسیر رفت و آمد بسته و آسفالت خیابان کنده می شود.

,

این راننده تاکسی عنوان کرد: از هر راننده تاکسی دیگری که بپرسی بدون شک می گوید که این کار شهرداری چیزی جز بالا رفتن استهلاک برای راننده نیست.

,

حسین با بیان این که هزینه خرید لاستیک بسیار بالا رفته، ادامه داد: بیش از نیمی از تلاش شبانه روزی من، صرف بنزین و خرید لاستیک و زیر بندی ماشین می شود و این فقط به دلیل آسفالت نامناسب شهر است.

,

, ,

یک شهروند کرمانی: شهرداری اول آسفالت و بعد شروع به حفر کانال می کند

, یک شهروند کرمانی: شهرداری اول آسفالت و بعد شروع به حفر کانال می کند, یک شهروند کرمانی: شهرداری اول آسفالت و بعد شروع به حفر کانال می کند,

البته تنها حسین این راننده کهنه کار کرمانی نبود که از شرایط آسفالت معابر کرمان ناراضی بود بلکه در گفتگو با برخی از شهروندان کرمانی نیز نارضایتی از این موضوع کاملا مشهود بود از جمله محمدعلی علیدادی یکی از جوانان شهر در این رابطه به خبرنگار ما گفت: کرمان مرکز پهناورترین استان کشور است و این شرایط اسفبار آسفالت خیابان ها، شایسته ی این شهر و حق شهروندان کرمانی نیست.

,

این جوان کرمانی با اشاره به لاستیک اتومبیلش بیان کرد: هزینه خرید لاستیک اتومبیل و درست کردن زیر بندی آن بسیار بالا است، مگر ما جوانان چقدر درآمد داریم که بتوانیم هر چند مدت یکبار در این خصوص هزینه کنیم.

,

محمدعلی بیان کرد: در شهر کرمان یک خیابان با آسفالت یک پارچه وجود ندارد، شهرداری اول کانال های مربوط به فاضلاب، گاز و .. را نمی کند و بعد آسفالت کند بلکه اول آسفالت و بعد از آن شروع به حفر کانال می کند.

,

 بیش از ۵۸ درصد در نظرسنجی کانال راه آرمان، آسفالت خیلی بد را انتخاب کردند

,  بیش از ۵۸ درصد در نظرسنجی کانال راه آرمان، آسفالت خیلی بد را انتخاب کردند,  بیش از ۵۸ درصد در نظرسنجی کانال راه آرمان، آسفالت خیلی بد را انتخاب کردند,

راه آرمان چندی پیش در کانال خبری خود، طی یک نظر سنجی از مخاطبان خود خواست که به آسفالت معابر شهر کرمان از میان گزینه های خیلی خوب، خوب، بد و خیلی بد یکی را انتخاب کنند.

,

جالب است بدانید که مخاطبان این کانال بیش از ۵۸ درصد گزینه ی خیلی بد را انتخاب کردند و تنها ۵ درصد کیفیت معابر آسفالت شهر کرمان را خیلی خوب دانستند.

,

البته برخی ها نیز اظهار نظر کردند و خواستند تا از شهرداری سوال شود که چرا معابر شهر کرمان بعد از اتمام پروژه ها باید ماه ها و حتی سال ها در انتظار آسفالت بماند و البته با آسفالت بی کیفیت…

,

" پویش آسفالت" بخشی از عقب‌افتادگیِ شهر کرمان در حوزۀ آسفالت معابر را برطرف کند 

, " پویش آسفالت" بخشی از عقب‌افتادگیِ شهر کرمان در حوزۀ آسفالت معابر را برطرف کند , " پویش آسفالت" بخشی از عقب‌افتادگیِ شهر کرمان در حوزۀ آسفالت معابر را برطرف کند ,

مهدی نیکویی معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان در اسفندماه سال گذشته خبر از اجرای "پویش آسفالت" در کرمان داد، به گفته او این پویش، بخشی از عقب‌افتادگیِ شهر کرمان در حوزۀ آسفالت معابر را برطرف کند و بر این اساس آسفالت برخی از معابر شهر در هر پنج منطقۀ شهری انجام می شود.

,

نیکویی گفته بود که در این پویش، قرار است یک میلیون و ۸۳۰ هزار مترمربع از معابر شهر آسفالت شود تا نازیبایی و مشکلات ناشی از آسفالت شهر را رفع کنیم.

,

سازمان های خدمات رسان از عوامل اصلی از بین رفتن آسفالت شهر کرمان

, سازمان های خدمات رسان از عوامل اصلی از بین رفتن آسفالت شهر کرمان, سازمان های خدمات رسان از عوامل اصلی از بین رفتن آسفالت شهر کرمان,

یکی از مسئولان شهرداری که خواست نامش فاش نشود در گفتگو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه شهر کرمان از لحاظ خدمات شهری نسبت به شهرهای اطراف بسیار پایین تر است.

,

وی ادامه داد: یکی از دلایل از بین رفتن آسفالت شهر به سازمان های خدمات رسان از جمله برق، گاز، آب و فاضلاب شهری بر می گردد برای مثال سیستم فاضلاب شهری بعد از سالها است که در حال اجرا است و اکنون دلیلی برای از بین رفتن یکپارچگی آسفالت شهر شده است.

,

قابل ذکر است که " راه آرمان" با مهدی نیکویی معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان تماس های متعددی گرفت اما متاسفانه ایشان پاسخگو نبودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه