اخبار داغ

بازیکنان ذوب آهن پس از بازی مقابل استقلال چه گفتند؟

جهانی: قسمت نشد به استقلال بروم/ گردان: بازی را مدیریت کردیم

جهانی: قسمت نشد به استقلال بروم/ گردان: بازی را مدیریت کردیم
بازیکنان ذوب آهن پس از بازی مقابل استقلال صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از پایان بازی استقلال با ذوب آهن که با برد ۲ بر صفر ذوبی‌ها همراه شد، بازیکنان این تیم درباره این بازی صحبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
*جهانی: قسمت نشد به استقلال بروم
, *جهانی: قسمت نشد به استقلال بروم,
 
,
میلاد جهانی بعد از برتری تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم، چون انتهای جدول بودیم استرس داشتیم ولی در این مدت خیلی تلاش کردیم و در نهایت به نتیجه هم رسیدیم.
,
 
,
وی در خصوص اینکه آیا قول می‌دهد در بازی های دیگر گلزنی کند گفت: هر بازی برای من مهم است و باید گل بزنم. نمی‌شود برای خودمان بازی کنیم، همه باید برای هم بازی کنیم تا موفق شویم.
,
 
,
مهاجم ذوب‌آهن با اشاره به پیشنهاد استقلال در نیم فصل گفت: ابتدای فصل هم پیشنهاد شد ولی قسمت نشد به استقلال بروم. ما قرار گذاشتیم تا باشگاه‌ها با هم صحبت کنند ولی حالا در خدمت ذوب آهن هستم.
,
 
,
جهانی در خصوص دیدار جام حذفی با استقلال گفت: چون جام حذفی مسابقه‌ای است که می‌شود در 90 دقیقه به پیروزی رسید باید مثل امروز حتما در نیمه اول محکم بازی کنیم.
,
 
,
*گردان: بازی را مدیریت کردیم
, *گردان: بازی را مدیریت کردیم,
 
,
شهاب گردان درباره برتری دو بر صفر تیم فوتبال ذوب آهن مقابل استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به نتایج تیم های نزدیک به ذوب‌آهن در این هفته خیلی به این سه امتیاز نیاز داشتیم و احتیاج داشتیم با امتیاز از زمین بیرون بیاییم.
,
 
,
دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن عنوان کرد: به یک امتیاز فکر می کردیم اما خوشبختانه توانستیم این مسابقه را مدیریت کرده و با سه امتیاز از زمین بیرون بیاییم.
,
 
,
*محمدزاده: بازی در جام حذفی با استقلال متفاوت است
, *محمدزاده: بازی در جام حذفی با استقلال متفاوت است,
 
,
وحید محمدزاده مدافع ذوب آهن پس از دیدار مقابل استقلال در میکسدزون اظهار داشت: خداروشکر مزد زحمت و یک ماه تمرین صبح و بعدازظهرمان را گرفتیم. یک بازی کاملا خوب و پرفشار را انجام دادیم و به پیروزی دست یافتیم.
,
 
,
گلزن ذوب آهن مقابل استقلال ادامه داد: بازی بعدی مقابل استقلال در جام حذفی شرایط متفاوتی دارد و در آن بازی بازنده حذف خواهد شد. بازی با استقلال و پرسپولیس در آزادی همیشه شرایط خودش را دارد و سخت است. استقلال هم
,
تیمی بزرگ است ولی ما هم نشان دادیم تیم بزرگی هستیم. 
,
 
,
وی در خصوص اینکه ذوب آهن توانسته یقه تیمی بزرگ مثل استقلال را در آزادی بگیرد، گفت: خوشبختانه یک تصمیم خیلی خوبی گرفته شد و مجتبی حسینی را به این تیم  برگرداندند. او مربی بسیار بزرگ و با پتانسیلی است و خداروشکر تیم به شرایط گذشته بازگشت. هر چند یک مقدار دست مربی خالی است ولی توانسته تیم را به شرایط آرمانی بازگرداند. امیدواریم این مربی برای سال آینده هم حفظ شود و ذوب آهن آماده مثل سال‌های گذشته را دوباره شاهد باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه