اخبار داغ

صندلی های خالی گعده آقای نامزد در رستوران قدیمی

استقبال سرد هیات ها از دعوت عجیب کاندیدای خاص دوچرخه سواری/ فقط 5 نفر آمدند!

استقبال سرد هیات ها از دعوت عجیب کاندیدای خاص دوچرخه سواری/ فقط 5 نفر آمدند!
دعوت عجیب کاندیدای خاص ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری از روسای هیئت‌های استانی با استقبال سرد آنها مواجه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری 5 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یکی از کاندیداهای خاص این انتخابات که تلاش‌های فراوانی برای پیروزی در انتخابات انجام داده، در آخرین تلاش خود برای جلب نظر روسای هیات‌ها دست به اقدام عجیبی زد و با کمک آقای سرپرست فدراسیون در تماس با هیات ها از آنها خواسته بود تا برای شنیدن برنامه‌های وی و ائتلاف با وی به تهران بیایند تا از نزدیک در جریان برنامه‌های وی قرار بگیرند!

,

این نامزد خاص ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری که تلاش و البته هزینه زیادی می‌کند تا بتواند بر صندلی ریاست تکیه بزند، از چند روز قبل به دنبال دعوت از روسای هیئت‌های استانی به تهران بود تا نظر آنها را برای رأی دادن جلب کند.

,

در حالی که طبق روال و چیزی که مرسوم است نامزدها با حضور در استان‌ها برنامه‌های خود را به روسای هیات‌ها ارائه می‌دهند و از امکانات استان‌ها بازدید می‌کنند، اما این بار برعکس شده و نامزد موردنظر درخواست حضور روسای هیات‌ها را در تهران داده بود تا با آنها به رایزنی و صحبت بپردازد. این نامزد حتی اعلام کرده بلیت رفت و برگشت نیز برایشان تهیه می‌کند!

,

این کاندیدا در دعوتنامه‌اش از رؤسای هیئت‌ها خواسته بود دیروز (یکشنبه) در تهران حضور داشته باشند و پیرامون انتخابات به صحبت بپردازند.

,

این دعوت اما با استقبال سرد رؤسای هیئت‌ها مواجه شد؛ به طوری که فقط پنج نفر در جلسه حضور داشتند. جالب اینکه این نامزد یکی از رستوران های معروف و قدیمی تهران را برای این جلسه و گعده رزرو کرده بود و در نهایت سر میز رنگین ناهار تنها 5 رئیس هیات حضور یافتند و تقریبا بخش اعظم صندلی ها خالی ماند.

,

تعدادی از رؤسا در واکنش به دعوت این نامزد انتخابات، آن را نوعی توهین تلقی کردند، چرا که معتقد بودند نامزدها باید به استان‌ها بروند و رایزنی کنند، نه اینکه در تهران بمانند و رؤسای هیئت‌ها به دیدنشان بروند اما کاندیدای خاص که خود را منتسب به وزارت ورزش می داند، ترجیح داد رنج سفر استانی را بر دوش روسای هیات ها بیاندازد! اگرچه با استقبال سرد روسای استانی در هدف خود ناکام ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه