اخبار داغ

مدیر پایگاه انتقال خون تربت‌حیدریه:

میزان نذر خون مردم تربت‌حیدریه ۲۲۳ واحد اعلام شد

میزان نذر خون مردم تربت‌حیدریه ۲۲۳ واحد اعلام شد
علاقمند گفت: در ایام شبهای قدر، ۲۶۸ نفر عزادار حضرت امیرالمومنین علیه السلام برای اهدای خون خود به این پایگاه مراجعه کردند که از این تعداد 223 نفر موفق به اهدای خون خود شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا علاقمند، مدیر پایگاه انتقال خون تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: میزان مراجعه در شب‌های قدر امسال 3.31 درصد و میزان خونگیری 9.28 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: در ایام شبهای قدر، 268 نفر عزادار حضرت امیرالمومنین(ع) برای اهدای خون خود به این پایگاه مراجعه کردند که از این تعداد 223 نفر موفق به اهدای خون خود شدند.

,

مدیر پایگاه انتقال خون تربت‌حیدریه گفت: کسانی که به کرونا مبتلا شدند، می‌توانند حداکثر تا 2 ماه بعد بهبودی کامل برای اهدای پلاسمای خون خود به بیماران کرونایی، به مشهد ابتدای خیابان دانشگاه پایگاه امام رضا علیه السلام مراجعه کنند.

,

علاقه‌مند اظهار کرد: پلاسما درمانی برای بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها به عنوان یک روش درمانی قابل اثر شناخته شده‌است.

,

وی با بیان این‌که در حال حاضر به تمامی گروه‌های خونی نیاز مبرم داریم افزود: پایگاه انتقال خون تربت‌حیدریه فرآورده‌های خونی مورد نیاز ۶ مرکز درمانی در شهرستان‌های تربت‌حیدریه، خواف، کاشمر و رشتخوار را تامین می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه