اخبار داغ

از ۴ تیم صعود کننده به مرحله نهایی خواستیم ۱۰ بازیکن را معرفی کنند

ایراندوست: پدرم در هدایت تیم ملی به من کمک می کند/ از شهریور ماه گذشته برای سرمربیگری تیم زنان با من صحبت کردند

ایراندوست: پدرم در هدایت تیم ملی به من کمک می کند/ از شهریور ماه گذشته برای سرمربیگری تیم زنان با من صحبت کردند
سرمربی تیم ملی فوتبال زنان گفت: از شهریور ماه گذشته برای سرمربیگری تیم زنان با من صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان، در خصوص روند انتخابش اظهار داشت: از شهریور سال گذشته صحبتهایی با من شده بود اما با به تعویق افتادن تشکیل تیم ملی این اتفاق نمی افتاد. اسفند ماه جلسه ای حضوری با شهره موسوی داشتیم و در راستای اهداف خود با هم گفتگو کردیم. صحبتهای نهایی هم ۷ فروردین انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او شرایط حال حاضر را سخت می داند اما امیدوار است: شرایط سختی است. بازی با بلاروس برای ما بسیار خوب خواهد بود. سعی کردیم با تعامل با باشگاه هایی که در لیگ برتر هستند، بازیکنان مستعد را شناسایی کنیم. امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

,

سرمربی تیم ملی درباره نحوه انتخاب بازیکنان گفت: بدلیل عدم پخش و فیلمبرداری از بازی های فوتبال زنان تنها راهی که به نظرمان رسید برای برقراری عدالت در انتخاب بازیکنان این بود که ۴ تیم صعود کننده به مرحله نهایی ۱۰ بازیکن را معرفی کنند. البته از سایر تیم ها تعداد بازیکن کمتری انتخاب کردیم. ۶۰ بازیکن در نهایت انتخاب شدند تا در دو اردو زیر نظر گرفته شوند. اردوی اول از سه شنبه آغاز می شود. سه شنبه ورود بازیکنان به اردو داریم؛ یک و نیم روز بچه ها در قرنطینه هستند و پس از تست دادن تمرینات را آغاز می کنیم. با توجه به زمان کمی که داریم این بهترین راه بود اما بلافاصله پس از بازگشت از بلاروس برنامه دارم بازیکنان را در تمرینات تیم ها زیر نظر بگیرم.

,

ایراندوست درخصوص اعضای کادر فنی خود تاکید کرد: پدرم نصرت ایراندوست کمک من خواهد بود، سمیه شهبازی نیز مربی تیم است و فاطمه علیپور سرپرست تیم هستند. پزشک، روانشناس و مربی دروازه بانان متعاقبا اعلام خواهد شد.

,

سرمربی تیم ملی عدم وجود برنامه بلندمدت برای تیم ملی زنان آفت بزرگ فوتبال زنان دانست و بیان کرد: اولین صحبتهایی که با خانم موسوی انجام دادیم، در این باره بود. در زمان کوتاه فقط نگاهمان حضور در مسابقات است و این ضربه به هر دو طرف است. اما با انرژی و تفکراتی که من از خانم موسوی دیدم فکر می کنم برنامه ایشان بلندمدت است و می جنگند تا  زنان به خواسته هایشان برسند.

,

او که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، در پایان گفت: من از اصحاب رسانه می خواهم در این راه سخت کنار ما باشند. هر انتقاد سازنده ای که باشد ما گوش می دهیم تا همه کنار هم به تیم ملی کمک کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه