اخبار داغ

۲ مسابقه کسب سهمیه را پیش‌رو داریم؛

شجاعی: صعود بسکتبال ۳ نفره به المپیک آرمانی و دشوار است/ بانوان بسکتبالیست آمادگی خوبی دارند

شجاعی: صعود بسکتبال ۳ نفره به المپیک آرمانی و دشوار است/ بانوان بسکتبالیست آمادگی خوبی دارند
نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: صعود به المپیک آرمانی و بسیار دشوار است زیرا تیم‌های صاحب نامی چون آمریکا در آن حضور دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریده شجاعی، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال درباره رقابت‌های گزینشی المپیک تیم بسکتبال ۳ نفره اظهار داشت: ۲ مسابقه کسب سهمیه را در اتریش و مجارستان در پیش داریم. در مسابقات گزینشی اتریش ۲۰ تیم حضور دارند که تیم اول تا سوم از طریق رنکینگ به المپیک صعود خواهند کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه عنوان کرد: در گزینشی مجارستان نیز ۶ تیم حضور دارند که یک تیم از این ۶ تیم به جمع هشت تیم حاضر در المپیک می‌پیوندد. صعود به المپیک آرمانی و بسیار دشوار است زیرا تیم‌های صاحب نامی چون آمریکا حضور دارند.

,

شجاعی درمورد نفرات حاضر در اردوی تیم ملی بیان داشت: دلارام وکیلی، کیمیا یزدیان طهرانی، معصومه اسماعیل‌زاده، یاسمن محمدی، شادی عبدالوند و نگین رسولی‌پور نفرات حاضر در اردو بسکتبال ۳نفره هستند.

,

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با رادیو نهایتاً گفت: بسکتبالیست‌ها آمادگی خوبی دارند و باید ببینیم که برای اولین بار یک تیم گروهی از ورزش زنان وارد المپیک می‌شود یا خیر.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه