اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

رکوردشکنی بی‌نظیر «احضار»/ مخاطب ۱۰ میلیونی سریال رمضانی شبکه یک

رکوردشکنی بی‌نظیر «احضار»/ مخاطب ۱۰ میلیونی سریال رمضانی شبکه یک
سریال «احضار» توانست در مدت زمان کوتاهی و تنها پس از پخش ۲۰ قسمت نظر مخاطبان را جلب کند و علاوه بر کسب عنوان پربیننده‌ترین سریال تلویزیون بر اساس اعلام نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، با اختلاف در رتبه اول مخاطبان سریال‌ها در سایت و اپلیکیشن رسمی تلوبیون جای بگیرد‌.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سریال «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید که به سفارش مرکز سیمافیلم تهیه و تولید شده، توانست در مدت زمان کوتاهی و تنها پس از پخش ۲۰ قسمت از سریال، نظر مخاطبان را جلب کند و علاوه بر کسب عنوان پربیننده‌ترین سریال تلویزیون بر اساس اعلام نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، با اختلاف در رتبه اول مخاطبان سریال‌ها در سایت و اپلیکیشن رسمی تلوبیون جای بگیرد‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر اساس این گزارش سریال «احضار» که از شبکه یک سیما بینندگان را با خود همراه کرده، تاکنون و پس از پخش ۲۰ قسمت از سریال، بیش از ۱۰ میلیون بار فقط در سایت و اپلیکیشن «تلوبیون» دیده شده است. این میزان بازدید تنها در بستر اینترنت و بدون احتساب مخاطبان چند ده میلیونی که از طریق تلویزیون سریال‌ها را مشاهده می‌کنند، در میان سریال‌های تلویزیون یک رکوردشکنی جالب توجه محسوب می‌شود.
,
این درحالی است که پربیننده‌ترین سریال تلویزیونی نوروز یعنی سریال محبوب و دوست داشتنی «نون‌خ۳» در تلوبیون ۷ میلیون و ۴۰۱ هزار و ۸۷۵ بیننده را به خود اختصاص داده است.
,
 
,
در حال حاضر سریال محبوب «بچه مهندس۴» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی هم با پخش از شبکه دو سیما در رتبه دوم سریال‌های رمضانی تلویزیون قرار گرفته و تاکنون ۸ میلیون و ۸۴۲ هزار بار در تلوبیون دیده شده است.
,
 
,
سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی هم با پخش از شبکه سه سیما در رتبه سوم قرار گرفته و تاکنون ۷ میلیون و ۸۱۸ هزار بار در تلوبیون دیده شده است.
,
 
,
نکته جالب دیگر این است که سریال «احضار» نسبت به دو سریال رمضانی دیگر («یاور» و «بچه مهندس۴») پنج قسمت کمتر پخش شده است.
,
 
,
گفتنی است؛ با توجه به استفاده روزافزون مردم از بستر اینترنت و استفاده از پلتفرم‌ها و وی‌اودی‌های مختلف؛ بسیاری از مردم برنامه‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود را از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اینترنتی مشاهده می‌کنند. در حال حاضر اپلیکیشن و سایت «تلوبیون» که رسانه اینترنتی رسمی رسانه ملی محسوب می‌شود، به مرجعی رسمی برای میزان استقبال مخاطبان از برنامه‌های تلویزیون تبدیل شده است و از این حیث میزان مخاطبان آن قابل توجه و تحلیل است.
,
 
,
روز گذشته مرکز تحقیقات رسانه ملی اعلام کرد: «احضار» محصول مرکز سیمافیلم با ۴۳.۱ درصد مخاطب و رضایت حدود ۷۴ درصدی در صدر سریال‌های پرمخاطب و محبوب تلویزیون قرار گرفت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه