اخبار داغ

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور:

۵۹ هزار گروه جهادی در کشور برای دریافت مجوز فعالیت ثبت‌نام کردند ‍

۵۹ هزار گروه جهادی در کشور برای دریافت مجوز فعالیت ثبت‌نام کردند ‍
سردار زهرایی گفت: ۵۹ هزار گروه جهادی برای دریافت مجوز و فعالیت در کشور درخواست خود را ثبت کرده‌اند و از این تعداد ۵۰ هزار مورد شناسه فعالیت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سردار محمد زهرایی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد گروه جهادی شناسه‌دار تاکنون ۴۲ هزار مورد مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تعداد گروه‌های جهادی دارای مجوز فعالیت را به ۵۲ هزار مورد در سال جاری برسانیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در حال حاضر  بیش از ٨٠٠ هزار نفر جهادگر عضو گروه‌های جهادی بوده و در سطح کشور فعالیت می کنند.

سردار زهرایی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در حوزه های فرهنگی، کشاورزی، عمرانی و توسعه افزود: فعالیت گروه‌های جهادی نشان داد که کشور نیازمند نیروهای متخصص در بخش‌های مختلف است.

وی بیان کرد: در حال ‌حاضر ٩٢ قرارگاه استانی و ٨ قرارگاه ملی جهادی فعال داریم که فعالیت های کلی گروه‌ها را تبیین می کنند و امسال در صدد تشکیل مجامع جهادی در سطح استان ها هستیم.

وی تاکید کرد:  راه‌اندازی جبهه گروه جهادی خدمات رسان برون مرزی و جهانی  عملیات اجرایی خود را از روز قدس امسال آغاز کرده  است  تا بسیج در خارج از کشور و همکاری مردم همان کشور نیز خدمات جهادی انجام دهد.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت:  انجام پروژه های محرومیت زدایی کوچک در مناطق مختلف جزو دیگر اهداف این سازمان است.

سردار زهرایی بیان کرد: آبرسانی راه و مسکن روستایی و رسیدگی به مشکلات حاشیه نشین جزو برنامه های سال جاری سازمان بوده که در دستورکار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: این سازمان طی سال گذشته در ۱۵ هزار طرح توسعه و محرومیت زدایی مشارکت کرده و برای این طرح‌های ۹۶۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی تاکید کرد: بسیج سازندگی ایجاد فرصت شغلی و تثبیت شغل را اولویت خود دارد و طی سال گذشته توانسته ۱۱۲ هزار فرصت شغل را ایجاد کند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در تلاش هستیم امسال ۲۰۰ هزار فرصت شغلی را در سطح کشور ایجاد کنیم.

سردار زهرایی توجه به اقتصاد مقاومتی را نیز جزو دیگر اقدامات شاخص اعلام کرد و  افزود : در حال حاضر ٢۵ هزار صندوق قرض الحسنه در کشور داریم که در این حوزه فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه