اخبار داغ

موفقیت در نخستین تجربه حضور

نایب قهرمانی لژیونر ایرانی در در لیگ هندبال ستارگان قطر/ برخورداری: کرونا قهرمانی را از ما گرفت

نایب قهرمانی لژیونر ایرانی در در لیگ هندبال ستارگان قطر/ برخورداری: کرونا قهرمانی را از ما گرفت
تیم العربی با درخشش ستاره ایرانی خود سعید برخورداری به مقام دوم لیگ هندبال قطر دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم هندبال العربی قطر که سعید برخورداری سنگربان تیم ملی هندبال ایران را به خدمت دارد در آخرین دیدار از لیگ‌ ستارگان در هفته هجدهم به مصاف تیم الوکره رفت که موفق شد این تیم را با نتیجه 28 بر 25 شکست دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم العربی با این برد 46 امتیازی شد و بعد از الدحیل ۴۷ امتیازی صدرنشین، با کسب مقام نایب قهرمانی لیگ ستارگان را به پایان رساند.

,

برخورداری در این دیدار برای تیمش 40  دقیقه در چهارچوب دروازه قرار‌ گرفت و 12 سیو داشت.

,

دروازه بان‌تیم‌ العربی پیرامون این بازی اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم الدحیل بازی همزمان را برد، موفق شد با یک امتیاز بیشتر یعنی 47 امتیاز، عنوان قهرمانی را کسب کند و ما هم الوکره رو شکست دادیم. در صورتی که اگر الوکره تیم ما را شکست می داد، این تیم قهرمان می شد. به نوعی برد ما مقابل الوکره سبب شد تا الدحیل به مقام قهرمانی برسد.

,

وی با بیان اینکه نبود بازیکنان اصلی در کنار تیم به ما صدمه زد و کرونا باعث شد تا ما قهرمانی را از دست بدهیم، افزود: در حساس ترین مقطع از بازی های لیگ دو نفر از بازیکنان تیم به کرونا ویروس مبتلا شدند و شکست نزدیک مقابل الدحیل قهرمان در هفته شانزدهم باعث شد تا صدر را از دست بدهیم.

,

برخورداری ادامه داد: مقام نایب قهرمانی برای اولین فصل حضور در لیگ ستارگان قطر واقعا ارزشمند است و مقامات و  مسئولان باشگاه از عملکرد من و تیم در طول این فصل رضایت کامل را داشتند.

,

عضو ایرانی تیم العربی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر مدیران تیم به دنبال جذب چند بازیکن مطرح برای حضور قدرتمند در جام امیرکاپ قطر هستند، بیان کرد: تیم العربی کاپیتان تیم ملی مصر را جذب کرده تا در این مسابقات به عنوان قهرمانی دست یابد. جام امیر کاپ قطر یکی از مهم ترین جام های قطر است و این جام از روز جمعه بعدی با حضور چهار تیم اول لیگ برگزار خواهد شد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه