اخبار داغ

پس از شکست مقابل گاندوها شکل گرفت؛

آژیر قرمز در اردوگاه آبی پیش از دربی/ اختلاف بین سرمربی و مدیرعامل استقلال کلید خورد!

آژیر قرمز در اردوگاه آبی پیش از دربی/ اختلاف بین سرمربی و مدیرعامل استقلال کلید خورد!
درست چند روز پیش از برگزاری شهرآورد پایتخت، اردوگاه تیم فوتبال استقلال هم مانند رقیب سنتی‌اش آبستن حواشی بسیاری شده.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از شکست غیرمنتظره شاگردان فرهاد مجیدی مقابل تیم فوتبال ذوب‌آهن و ازدست‌رفتن تقریبی شانس حضور در جمع تیم‌های مدعی قهرمانی، فضای اردوگاه آبی‌های پایتخت دقیقاً پیش از شهرآورد ۹۵ دست‌خوش تلاطمی شده که بی‌سابقه هم نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در شرایطی که دو تیم سپاهان و پرسپولیس به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست نیافتند، همه‌چیز برای تیم فوتبال استقلال مهیا بود تا در هفته بیست‌ودوم لیگ بیستم و با کسب ۳ امتیاز خانگی مقابل گاندوهای اصفهانی، شرایط خود را در جدول رده‌بندی لیگ برتر بهتر کند اما موضوع این‌گونه پیش نرفت و آبی‌ها در خانه مغلوب شدند.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال استقلال هم که این روزها شاگردان و کلیۀ عوامل اجرایی تیمش را به بهانه حضول آرامش پیش از تقابل حساس با تیم فوتبال پرسپولیس ممنوع‌المصاحبه کرده، انگار چندان دلِ خوشی از مدیرعامل باشگاه استقلال ندارد و به‌دنبال فرصتی‌ست تا مقابل رفتارهای ضدونقیض او بایستد.
,
 
,
اختلاف کوچک احمد مددی و فرهاد مجیدی از اردوی تیم استقلال در جده شروع شد که برافروختگی سرمربی جوان آبی‌ها را به‌همراه داشت. فرهاد مجیدی نسبت به حضور برخی افراد کنار شاگردانش نارضایتی داشته و این افراد از منتسبان به مدیرعامل باشگاه آبی بوده‌اند.
,
 
,
همان روزها هم شنیده شد که احمد مددی مانند مأموری معذور، گزارش برخی مسائل درون‌تیمی را به اعضای هیأت‌مدیره باشگاه استقلال داده که این موضوع اصلاً به مذاق فرهاد مجیدی خوش نیامده است. سرمربی آبی‌ها این اقدام مددی را چیزی شبیه به انتقال اخبار دانسته بود.
,
 
,
, ,
 
,
شکاف بین مجیدی و مددی اما به همین‌جا ختم نشد و رفتارهای دوگانه مدیرعامل باشگاه استقلال در پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم هم مزید بر علت شده تا سرمربی آبی‌پوشان خستگی روانی و روحی شاگردانش را ناشی از مسائل فوق بداند. عمدۀ مطالبات و پاداش‌های بازیکنان و کادرفنی آبی‌پوش از سوی یک شخص حقیقی در قامت مشاور هیأت‌مدیره پرداخت شده که وی هم محض رضای خدا موش نمی‌گیرد و به‌دنبال حضور رسمی در هیأت‌مدیره آبی‌هاست.
,
 
,
شنیده می‌شود علاوه بر مسائل مالی و اردوی جده، کادرفنی تیم فوتبال استقلال چندان از امکانات تمرینی و رفاهی که برای بازیکنان درنظر گرفته شده، رضایت ندارند و این مشکلات را در کاهش کیفیت بازیکنان استقلال سهیم می‌دانند. البته فرهاد مجیدی به این نکته واقف است که شرایط دشوار رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز در افت کیفی آبی‌پوشان تا حد زیادی دخیل بوده.
,
 
,
احمد مددی که به شایستگی اتیکت یکی از بی‌اختیارترین مدیران عامل تاریخ باشگاه‌های فوتبال ایران را بر سینه‌اش چسبانده، در جریان جدایی فراز کمال‌وند نیز موضع منفعلی از خود نزد اعضای هیأت‌مدیره باشگاه استقلال برجای گذاشت تا نه در تفکرات فرهاد مجیدی و نه در تشکیلات ۲ مهره اصلی هیأت‌مدیره آبی‌ها مقبول نباشد.
,
 
,
حال باید منتظر ماند و دید که واکنش باشگاه استقلال و سرمربی این تیم به حواشی اخیر در آستانۀ دربی پایتخت چه خواهد بود. فرهاد مجیدی پیش از این هم با احمد سعادت‌مند به مشکلات زیادی خورده بود که دود ناشی از آن حواشی به چشم هواداران تیم رفت.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه