اخبار داغ

با دستور پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان و به منظور واکسیناسیون عمومی

اماکن ورزشی استان تهران در اختیار کمیته واکسیناسیون ستاد کرونا قرار گرفت

اماکن ورزشی استان تهران در اختیار کمیته واکسیناسیون ستاد کرونا قرار گرفت
با دستور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، اماکن ورزشی به منظور واکسیناسیون عمومی در اختیار کمیته واکسیناسیون ستاد کرونا استان قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، نصرالله پریچهره در جلسه با مسئولین و نمایندگان ادارات ورزش و جوانان شمیرانات، شهرری، جنوب غرب، شمال غرب، شمال شرق، جنوب شرق و مجموعه ورزشی تختی، برهمکاری همه جانبه با ستاد کرونا در راستای واکسیناسیون عمومی تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: طرح واکسیناسیون را از نگاه اداری خارج کردیم تا تمامی امکانات جامعه ورزشی در اختیار ستاد کرونا قرار بگیرد.

,

وی گفت: اماکن ورزشی که دارای آمادگی و تجهیزات لازم باشند را در اختیار ستاد ملی کرونا قرار خواهیم داد که شامل ۲۸ سالن و زمین فوتبال در نقاط مختلف و همچنین مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی است که به عنوان واکسیناسیون خودرویی در نظر گرفته شده است.

,

پریچهره ادامه داد: البته این را باید متذکر شویم با توجه به زیان هایی که اماکن ورزشی بخش خصوصی در دوران کرونا متحمل شده اند، در این اندیشه هستیم که این عزیزان از بابت این طرح زیان زیادی نبینند و امیدواریم هر چه زودتر ریشه این ویروس منحوس در کشور عزیزمان خشکانده شود و همه ملت ایران در صحت و سلامت کامل به سر ببرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه