اخبار داغ

ما ایرانی‌ها مرد روزهای سخت هستیم؛

قلی‌زاده: ممکن است دوز دوم واکسن ما با مسابقات همزمان شود/ ان‌شاءالله بی‌حرف و حدیث صعود کنیم

قلی‌زاده: ممکن است دوز دوم واکسن ما با مسابقات همزمان شود/ ان‌شاءالله بی‌حرف و حدیث صعود کنیم
علی قلی‌زاده، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان پس از تزریق دوز اول واکسن کرونا در طرح واکسینه ملی‌پوشان گفت: امیدوارم تیم ملی هر چهار بازی را پیروز شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قلی‌زاده، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان پس از تزریق واکسن کرونا در آکادمی ملی فوتبال در طرح واکسینه شدن ملی‌پوشان اظهار داشت: ابتدا تشکر می‌کنم که به فکر بچه‌های تیم ملی بودند. در هر صورت ما می‌رویم که برای کشورمان بازی کنیم و کمک کردند و ان‌شاءالله بتوانیم به بحرین برویم و جواب محبت مردم را بدهیم‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره شرایط سخت تیم ملی برای صعود به مرحله بعدی، گفت: بسیار همدل هستیم و ما ایرانی‌ها یک جورهایی همیشه مرد روزهای سخت بودیم. ان‌شاءالله بتوانیم هر چهار بازی را ببریم و بی حرف و حدیث صعود کنیم.

,

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که دوز دوم واکسن را چه زمانی دریافت خواهند کرد، گفت: خیر، چون یک مقدار زمان‌بر است، شاید دوز دوم با حضور ما در مسابقات مصادف شود. آن موقع تصمیم می‌گیرند که چه اتفاقی رخ بدهد. نمی‌دانیم و به ما چیزی نگفتند.

,

قلی‌زاده درباره اینکه چه واکسنی به آنها تزریق شد، آیا عوارضی دارد یا نه، گفت: نمی‌دانیم، ما فقط واکسن زدیم و درباره عوارض آن هم چیزی نگفتند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه