اخبار داغ

با حکمی از سوی علیرضا پاکدل؛

محسن طاهری به سمت مدیر سازمان تیم های ملی هندبال منصوب شد/ و مهدی حامدحاجی پور، مشاور فدراسیون

محسن طاهری به سمت مدیر سازمان تیم های ملی هندبال منصوب شد/ و مهدی حامدحاجی پور، مشاور فدراسیون
علیرضا پاکدل در جلسه ای با حضور مرتضی حسن پور و حمیدرضا عزتی نایب رئیس و دبیرکل فدراسیون، طی احکام جداگانه ای محسن طاهری و مهدی حامد حاجی پور را به ترتیب به سمت مدیر سازمان تیم های ملی و عضو کمیته فنی و مشاور فدراسیون منصوب نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عصر امروز، دوشنبه 20 اردیبهشت ماه 1400، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در جلسه ای با حضور مرتضی حسن پور و حمیدرضا عزتی نایب رئیس و دبیرکل فدراسیون، طی احکام جداگانه ای محسن طاهری و مهدی حامد حاجی پور را به ترتیب به سمت مدیر سازمان تیم های ملی و عضو کمیته فنی و مشاور فدراسیون منصوب نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رئیس فدراسیون هندبال در این جلسه از زحمات حامد حاجی پور تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: دکتر حاجی پور از زحمتکشان هندبال هستند و خدمات شایسته ای در این سال ها به هندبال کشور ارائه نموده اند و از امروز می خواهیم از پتانسیل و تجربه ایشان در مسند مشاور فدراسیون استفاده کنیم.
,
همچنین پاکدل طی حکمی محسن طاهری را به عنوان مدیر سازمان تیم های ملی و عضو کمیته فنی منصوب کرد و افزود: با توجه به اینکه سازمان تیم های ملی یکی از حساس ترین و مهمترین ارکان فدراسیون است و می تواند تاثیر زیادی در موفقیت تیم های ملی کشورمان و دستیابی به اهداف ترسیمی فدراسیون داشته باشد، به همین جهت تلاش کردیم گزینه ای را برای مدیریت این سازمان انتخاب کنیم که هم از لحاظ مدیریتی و هم از لحاظ فنی دارای دانش و تجربه خوبی باشد. بر همین اساس به آقای طاهری رسیدیم که علاوه بر این که یکی از افتخارات و سرمایه های خوب هندبال کشورمان هستند، مسئولیت های های مدیریتی از جمله مدیرعاملی باشگاه فرهنگی - ورزشی فولادمبارکه سپاهان را در کارنامه دارد.
,
پاکدل افزود: با توجه به اشرافی که آقای طاهری به هر دو حوزه هندبال و مدیریت ورزشی دارند، باید سعی کنیم به خوبی از پتانسیل و تجربیات ایشان بهره مند شویم. از این پس تمامی مسائل مربوط به تیم های ملی در هر دو حوزه بانوان و آقایان زیر نظر و با هماهنگی ایشان برنامه ریزی، نظارت و پیگیری خواهد شد. قطعا کار سختی برای ایجاد و اصلاح ساختار حرفه ای سازمان تیم های ملی در پیش داریم که با وجود توانمندی که در محسن طاهری سراغ دارم ان شاءلله از عهده آن بر خواهد آمد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه