اخبار داغ

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی:

حضور پرشور در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می‌کند

حضور پرشور در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می‌کند
غلامرضا مرتضوی گفت: با بیان اینکه دشمنان به دنبال القای یأس و نوامیدی در جامعه هستند گفت: دشمنان نظام در راستای تحقق این اهداف خود تلاش می کنند مانع حضور مردم در انتخابات شوند و برای رسیدن به هدف شوم نیز از همه ابزارها استفاده می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا مرتضوی در گفتگو با مرصادنیوز با بیان اینکه دشمنان به دنبال القای یأس و نوامیدی در جامعه هستند اظهار داشت: دشمنان نظام در راستای تحقق این اهداف خود تلاش می کنند مانع حضور مردم در انتخابات شوند و برای رسیدن به هدف شوم نیز از همه ابزارها استفاده می کنند.

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی ادامه داد: ملت ایران همواره در طول عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی در صحنه بوده و حماسه های فراوانی را در مقاطع مختلف پس از انقلاب رقم زده اند که نمونه بارز آن حضور پرشور و مشارکت گسترده در انتخابات های متعدد بوده است.

رئیس ستاد انتخابات سنقروکلیایی با بیان اینکه مدیریت اجرایی این شهرستان همانند دوره های قبل آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است، گفت: تمام بسترها برای برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی در این شهرستان فراهم شده است.

مرتضوی با بیان اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر در ۲ شهر سنقر و سطر برگزار می شود، افزود: باتوجه به اینکه هر ۲ شهر جمعیتی زیر ۵۰ هزار نفر دارند در شورای اسلامی این شهرها هر کدام پنج نفر عضو هستند.

وی همچنین با اشاره به اینکه شهرستان سنقر و کلیایی ۲۱۱ روستای دارای سکنه دارد، ابراز داشت: از این تعداد ۱۹۳ روستا واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی روستا هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه