اخبار داغ

مدیر صندوق بیمه کشاورزی لرستان خبر داد؛

پرداخت ۲۱ میلیارد ریال غرامت به بیمه‌گذاران خسارت‌دیده کشاورز لرستان

پرداخت ۲۱ میلیارد ریال غرامت به بیمه‌گذاران خسارت‌دیده کشاورز لرستان
رفیعی گفت: ۵۶۷ هزار نفر از بیمه‌گذاران خسارت‌دیده حوزه کشاورزی بیش از ۲۱ میلیارد ریال غرامت دریافت کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فتح الله رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: صندوق بیمه کشاورزی استان لرستان در سال ۹۹ بیش از ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه آبزیان، ۱۷ هزار و ۲۰۰ متر مربع گلخانه، ۱۲۸ هکتار تنه درخت، بیش از ۸۲۱ هزار رأس دام، بیش از ۲۴ میلیون قطعه مرغ گوشتی، دو هزار و ۱۰۰ هکتار محصولات باغی، ۱۲۵ هزار هکتار محصولات زراعی را بیمه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: امسال نیز ۶۳ هزار نفر از بهره‌برداران استانی اقدام به خرید بیمه‌نامه کرده‌اند که عملکرد صندوق بیمه نسبت به سال زراعی گذشته، بیش از ۱۵۰ درصد در همه بخش ها رشد داشته است و این رشد به دلیل عملکرد بهتر، خدمات بهتر و گزینه های متنوع‌تر مردم بوده است.

,

مدیر صندوق بیمه کشاورزی لرستان عنوان کرد: در همین ایام به ۵۶۷ هزار نفر از بیمه‌گذاران خسارت دیده بیش از ۲۱ میلیارد ریال غرامت پرداخت شده است؛ با توجه به اینکه در سال زراعی جاری محصولات زراعی به دلیل خشکسالی شدید و سرمای بهاره متحمل خسارات شدید و افت عملکرد شده اند، اکیپ‌های کارشناسی ارزیابی خسارت‌های صندوق بیمه کشاورزی در سراسر استان مشغول بررسی خسارات وارده می‌باشند.

,

وی بیان کرد: به محض انجام عملیات مربوطه و اخذ مجوز پرداخت از ستاد صندوق، غرامت‌های وارده که از نظر مبلغ بسیار چشمگیر است به حساب‌ کشاورزان طرف قرارداد به صورت اتوماسیون واریز می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه