اخبار داغ

معاون استاندار لرستان عنوان کرد؛

ممنوعیت سفر و تردد شهربه شهر در تعطیلات عید فطر

ممنوعیت سفر و تردد شهربه شهر در تعطیلات عید فطر
ثمینی گفت: از امروز تا ۲۵ اردیبهشت ماه تردد خوردوها در بین شهرهای استان لرستان ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، محمود ثمینی صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: تردد خودروها از ساعت ۱۲ روز سه شنبه بیست و یکم تا ساعت ۱۲ روز شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه جاری بین شهرهای استان ممنوع و کنترل عبور و مرور از مبادی ورودی و خروجی شهرها انجام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: با تصمیم ستاد، جریمه خودروها با پلاک غیر بومی برای ورود به شهرهای با وضعیت زرد نیز افزایش پیدا کرده است.

,

معاون سیاسی استاندار لرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از مردم در ایام تعطیلات نوروز پروتکل های بهداشتی را به طور کامل رعایت نکرده و هشدارهای ستاد کرونا را جدی نگرفتند، شاهد موج چهارم کرونا در کشور بودیم به نحوی که وضعیت در بیشتر شهرهای کشور قرمز شده بود اما ضروری است تا در تعطیلات پیش‌رو از سفرهای غیرضروری، مسافرت، گردهمایی و تجمع خودداری شود تا شاهد کاهش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا باشیم.

,

ثمینی با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان در مقاطع نهم و دوازدهم گفت: با تدابیری که از طرف آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی استان اندیشیده شده، جای هیچ گونه نگرانی برای خانواده وجود ندارد و تمامی امکانات برای برگزاری امتحانات فراهم آمده است.

,

وی از برگزاری نماز عید فطر خبر داد و عنوان کرد: نماز عید فطر بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا، با توجه به رنگ بندی شهرها در فضاهای باز و با جمعیت محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه