اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند خبر داد؛

واکسیناسیون ۵۰ درصد از افراد بالای ۸۰ سال در نهاوند

واکسیناسیون ۵۰ درصد از افراد بالای ۸۰ سال در نهاوند
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: ۵۰ درصد شهروندان بالای ۸۰ سال در نهاوند واکسن کرونا را دریافت کرده اند و این روند ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، سیامک دانشور در گفت و گو با خبرنگاران گفت: همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون بر علیه بیماری کرونا در نهاوند نیز آغاز شد و مراکز منتخب این طرح ملی تجهیز شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: در حال حاضر واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در شهرستان در حال انجام است و بیش از ۵۰ درصد افراد واجد شرایط در این مرحله تاکنون واکسن دریافت کرده اند.

,

دانشور افزود: مرکز واکسیناسیون کووید-۱۹ در مراکز خدمات جامع سلامت مناطق مختلف شهرستان شامل فیروزان، شهرک، رزینی، برزول، گیان و شعبان راه اندازی و تماس های تلفنی با واجدان دریافت واکسن انجام شده شد.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: افراد بالای ۸۰ سال در بخش های مرکزی، خزل، گیان و زرین دشت درخواست می شود جهت تزریق واکسن به مراکز خدمات جامع سلامت ذکر شده در سطح بخش ها مراجعه کنند.

,

وی گفت: همچنین شهروندانی که با آنها تماس گرفته می شود می توانند یا یکی از مراکز در سطح شهر نهاوند مراجعه نمایند.

,

دانشور ادامه داد: این مراکز شامل مرکز منتخب واکسیناسیون کووید-۱۹ واقع در ساختمان سابق بخشداری مرکزی، مرکز خدمات جامع سلامت شهید حیدری واقع در شهرک شهید حیدری و مرکز خدمات جامع سلامت شهید طالبیان واقع در بلوار شهید طالبیان هستند.

,

وی بیان داشت: همچنین افراد بالای ۸۰ سال ساکن شهر نهاوند نیز می توانند برای تزریق واکسن به یکی از مراکز ذکر شده مراجعه نمایند.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: افراد واجد شرایط که تا به حال با آنان تماس گرفته نشده است می توانند در سایت salamat.gov.ir ثبت نام نمایند و منتظر بمانند تا در اسرع وقت برای تزریق واکسن با آنها تماس گرفته شود.

,

دانشور در پایان گفت: از شهروندان درخواست می شود با توجه به اینکه که تزریق واکسن بر اساس نوبت بندی کشوری اعلام می شود از تجمع در مراکز منتخب واکسیناسیون خودداری کنند و در نوبت مربوط به خود مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه