اخبار داغ

از وزیر تا مدیر قول داد؛

یک دهه انتظار برای افتتاح بزرگترین پروژه ورزشی البرز/ افتتاح سالن ۶ هزار نفری کرج به شهریور ۱۴۰۰ موکول شد

یک دهه انتظار برای افتتاح بزرگترین پروژه ورزشی البرز/ افتتاح سالن ۶ هزار نفری کرج به شهریور ۱۴۰۰ موکول شد
پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است و با این تفاسیر تا پایان دولت دوازدهم افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، ۴ خردادماه سال ۱۳۹۰ بود که کُلنگ سالن شش هزار نفری کرج به زمین زده شد، پروژه ای که می توانست مرهمی بر عقب‌‌ماندگی‌‌های فراوان در حوزه سرانه‌ های ورزشی استان البرز به ویژه کلان‌ شهر کرج باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,

با گذشت سالها، در جریان سفر ریاست جمهوری به استان البرز، اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار امیدواری کرد که بودجه بهره برداری از بزرگترین پروژه ورزشی استان البرز تامین شود اما متاسفانه آمدن هیات دولت نتوانست به تسریع روند افتتاح این پروژه موثر باشد.

,
و اما ۶ خرداد ۹۷ بود که استاندار وقت البرز در بازدید از پروژه عمرانی مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره انقلاب کرج اظهار داشت: ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج با قراردادی بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان در سال ۹۳ از طرف شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور به پیمانکار واگذار شد.
,
 
,
محمد علی نجفی افزود: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود ۶۵ درصد است که پیمانکار در حال نصب پوشش سقف و نازک کاری است و در تمام جناح ها در حال انجام و سازه موتورخانه در حال نصب است.
,
 
,
وی تصریح کرد: تاکنون حدود ۱۷ میلیارد تومان هزینه شده و بر اساس اعلام شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور این پروژه تا دهه مبارک فجر امسال آماده افتتاح است.
,
 
,
نجفی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه البرز میزبان مسابقات ملی و بین المللی است ضرورت دارد تا این ورزشگاه در موعد مقرر به بهره برداری برسد، گفت: در خصوص تامین اعتبار پروژه های بیشتر نامه ای به دکتر نوبخت از سوی استاندار البرز نوشته شده است تا کارها پیگیری شود.
,
 
,
وعده افتتاح سالن ۶ هزار نفری انقلاب کرج در دهه فجر اسال ۹۷ در حالی توسط استاندار البرز داده شد که یکم مرداد همان سال وزیر ورزش و جوانان در بازدید از این پروژه گفت: این پروژه نیز نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار است.
,
 
,
سلطانی فر با تاکید بر اینکه سالن شش هزار نفری کرج یکی از اولویت های ما است، گفت: استاندار البرز وعده داده است از محل منابع استانی به این پروژه کمک کند.
,
 
,
سلطانی فر ضمن ابراز امیدواری از اینکه حداکثر تا یکسال آینده این پروژه بهره برداری شود، گفت: اگر این پروژه تا زمان فجر ۹۷ به بهره برداری نرسد تا پایان فصل کاری ۹۷ یعنی تیرماه سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.
,
 
,
تیر ۹۸ هم گذشت اما این پروژه افتتاح نشد که نشد، وعده ها به ۸ سال رسید اما اتفاقی نیفتاد تا البرز به بزرگترین پروژه ورشی اش دلخوش باشد، حالا با گذشت ۹ سال از کلنک زنی این پروژه، شاهد بیان تاریخ دیگری برای افتتاح ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب هستیم.
,
 
,
مجتبی جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز هم در سفری که ۲۳ دیماه سال ۹۹ به فردیس داشت اعلام کرد؛ ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می ‌رسد، وی اضافه کرده بود: پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.
,
 
,
و اما در تازه ترین موضع، این مسئول در خصوص آخرین وضعیت سالن شش هزار نفری کرج به ایسنا گفته است: این سالن تاکنون حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تلاش می‌کنیم با تأمین اعتبارات لازم از طریق وزارت ورزش و جوانان و استانداری البرز، پروژه را تا پایان دولت دوازدهم به اتمام برسانیم.
,
 
,
جانعلی علت تأخیر در بهره‌برداری از این سالن را توقف یک و نیم ساله پروژه توسط پیمانکار قبلی اعلام و اضافه کرد: بعد از این توقف، وزارت ورزش و جوانان نسبت به برگزاری مناقصه جدید اقدام و پیمانکار جدید کار را شروع کرد.
,
 
,
در پایان باید گفت آنچه مسلم است بدون شک تکمیل این پروژه تحول بزرگی در حوزه ورزش البرز ایجاد می کند چرا که راه اندازی آن موجب نقش آفرینی البرز به عنوان خطه ای قهرمان پرور در کشور و جهان شده و زمینه توسعه ورزش قهرمانی را فراهم می کند.


انتهای پیام/
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه