اخبار داغ

رئیس شورای وحدت نیروی های انقلاب اسلامی لرستان:

حضور آیت الله رئیسی در انتخابات مطالبه عمومی/وحدت جمعی حول محور وی شکل می‌گیرد

حضور آیت الله رئیسی در انتخابات مطالبه عمومی/وحدت جمعی حول محور وی شکل می‌گیرد
شریعت نژاد با بیان اینکه حضور آیت الله رئیسی در انتخابات مطالبه عموم مردم است، گفت: با حضور آیت الله رئیسی یک همدلی و وحدت جمعی ایجاد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حسن شریعت نژاد عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: نباید فرصت ها را برای روی کار آمدن دولت کارآمد از دست داد بلکه باید با مشارکت در انتخابات و آمدن مردم پای صندوق رای سهم خود را در انتخابات ایفا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: تغییر، تحول و اصلاحات را باید در پای صندوق رای رقم بزنیم، هدف هیئت وحدت نیروهای انقلاب اسلامی این است که بدون دخالت در عزل و نصب در معرفی و کمک به شناخت کاندیداها و مشارکت مردم نقش ایفا کند.

,

رئیس شورای وحدت نیروی های انقلاب اسلامی استان لرستان عنوان کرد: انتخاب فرد اصلح با رای بالا و مشارکت حداکثری مردم هدف این شورا است، شورای وحدت استان به نگاه مرکز توجه دارد و آیت الله رئیسی مورد حمایت است.

,

وی بیان کرد: آیت الله رئیسی ۴۲ سال در انقلاب نقش داشته و کارآمد است و پرچمدار مبارزه با مفاسد و اختلاس بوده، فردی مردمی و پاکدست است؛ حضور آیت الله رئیسی در انتخابات مطالبه عموم مردم است، در لرستان صدها استاد دانشگاه از آیت الله رئیسی دعوت کردند تا در انتخابات شرکت کند تا کرسی ریاست جمهوری را به دست بگیرد.

,

شریعت نژاد خاطرنشان کرد: گفتمان مردم این است کسی بیاید که کارآمد باشد و با رانت و اختلاس مقابله کند، با حضور آیت الله رئیسی یک همدلی و وحدت جمعی ایجاد می شود، باید دولتمردان نیز به قانون تمکین کنند و اختلافات را در اتاق های در بسته انجام دهند و اختلاف نظرها را به جامعه نکشند.

,

وی تصریح کرد: در انتخابات نیاز به آرامش، امنیت و حضور مردم است بنابراین باید با این شرایط کرونا فضا را مدیریت کنیم. هدف این است از ظرفیت رسانه استفاده شود و ارتباط دو طرفه باشد در همین راستا کارگروه رسانه تشکیل شده تا ارتباط با اصحاب رسانه بیشتر شود.

,

رئیس شورای وحدت نیروی های انقلاب اسلامی استان لرستان عنوان کرد: در شورای وحدت کمیته های زیادی داریم که افراد از هر قشر می توانند فعالیت کنند تا در راستای هم اندیشی قدمی برای خدمت مردم و جامعه برداریم.

,

وی با بیان اینکه حضور نیافتن در پای صندوق رای هدف دشمن است و نباید مردم را ناامید کرد، گفت: در راستای معرفی اعضای شورای شهر نیز کمیته های چند نفره تشکیل شده است تا بتوانیم افراد توانمند و شایسته را احصا و معرفی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه