اخبار داغ

ادعاهای مدیر سابق تیم ملی درباره انتخابات پیش رو؛

مهندسی؛ تنها اتفاق در انتخابات دوچرخه سواری/ توهین کاندیدای خاص به هیات ها

مهندسی؛ تنها اتفاق در انتخابات دوچرخه سواری/ توهین کاندیدای خاص به هیات ها
مدیر سابق تیم ملی دوچرخه سواری مدعی است مهندسی انتخابات دوچرخه سواری تنها کلمه ایست که به گوش می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری درحالی قرار است ۵ خرداد برگزار شود که شائبه مهندسی انتخابات شنیده می شود. علی احمدی رئیس هیات دوچرخه سواری چهارمحال بختیاری درباره حال و هوای این روزهای دوچرخه سواری اظهار داشت: با توجه به لابی های صورت گرفته و مهندسی انتخابات   از طرف وزارت ورزش با سرپرستی فدراسیون در چیدمان مجمع که در تاریخ 5 خرداد برگزار می گردد، حال روز خوشی در انتظار دوچرخه سواری نخواهد بود. مهندسی انتخابات تنها کلمه ای است که به گوش می رسد و هیچ مرجع رسیدگی در این خصوص نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به انتخاب نماینده ورزشکاران، مربیان، داوران و باشگاه ها افزود: چند روز پیش اسامی نماینده ورزشکاران، مربیان، داوران و باشگاه ها برای حضور در انتخابات دوچرخه سواری معرفی کردند. شما ببینید نماینده داوران کسی انتخاب شده که اصلا در ۵ سال گذشته داور فعالی نبوده و در هیچ مسابقه ای حضور نداشته. مگر می شود به غیر از مهندسی انتخابات نام دیگه ای برای آن گذاشت؟ یا نماینده باشگاه ها تیم سپاهان که قهرمان لیگ برتر بوده را کنار بگذارند و یک تیم امیدنیا مشهد که در جایگاه هفتم لیگ بوده را برای انتخابات معرفی کنند؛ یا محمد گنج خانلو که طلای زیر ۲۳ سال را گرفته و نامش در بین نماینده ورزشکاران مرد نیست، جای تعجب دارد.

,

مدیر سابق تیم های ملی دوچرخه سواری در ادامه در مورد یکی از کاندیداها که به جای حضور در استانها، هیات ها را به تهران جهت بیعت فرامی خواند، خاطر نشان کرد: این گونه رفتار توهین به هیات ها و شخص رییس هیات ها است. کاندیدایی که حتی حاضر نیست در استان ها با مشکلات روبه رو شود، چه انتظاری است که در آینده به داد هیات ها برسد. این سوال از وزیر محترم است که آیا نگاهی به این جریانات ندارد؟ آیا ورزش دوچرخه سواری و رشته المپیکی برایش مهم نیست؟

,

احمدی در پایان اظهار داشت: رئیسی به درد دوچرخه‌سواری می خورد که برنامه محور و اخلاق مدار باشد و وابسته به منابع دولتی نباشد بتواند با جذب اسپانسر و تعامل با ارگان ها دوچرخه‌سواری را متحول کند. سوابق انتخابات گذشته  و تعداد آرا هر رییس فدراسیون نشان داده که روسای هیات های استانی جدا از بحث  منافع ملی و منافع استانی به دنبال رییس فدراسیونی بودند که بر پایه اخلاق و صداقت برنامه ریزی کند. ان شاا... در انتخابات 5 خرداد روسای هیات ها جواب محکمی به توهین های مجمع در سال 98 را خواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه