اخبار داغ

جمع‌آوری سطل‌های زباله در کرج؛ طرحی که اجرانشده شکست خورد

جمع‌آوری سطل‌های زباله در کرج؛ طرحی که اجرانشده شکست خورد
بعد از ۶ ماه نارضایتی شهروندان از طرح جمع‌آوری سطل‌های زباله توسط شهرداری کرج، این طرح شکست خورد و در نهایت سطل‌های زباله مجدد به جلوی درب منازل بازگردانده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ مدتی بود که شهرداری کرج در اقدامی به جمع آوری سطل های زبالهِ درب ساختمان ها کرد تا بدین وسیله نمای کوچه های شهر را زیبا کند و به جای این سطل ها یک درخت جایگزین هر سطل زباله کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

سطل های زباله اکثر نقاط کرج برداشته شد ولی این مهم باعث نارضایتی شهروندان شده بود زیرا نبود سطل های زباله باعث شد زباله ها جلوی درب منازل رها شوند.

,

بارها شهروندان استان در شبکه های اجتماعی اعتراض خود را از نبود سطل های زباله در سطح شهر کرج به مسئولین رساندند تا اینکه بعد از ۶ ماه نارضایتی بالاخره تصمیم بر آن شد که سطل های زباله مجدد به جلوی درب منازل بازگردانده شوند.

,

مسئول کمیسیون هنر شورای شهر در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: جمع آوری سطل های زباله به دلیل اینکه زیرساخت های جانبی آن فراهم نشده بود باعث نارضایتی شهروندان شد.

, تیتریک,

"ابراهیم خستو" ادامه داد:این موضوع  در صحن علنی شورا با شهردار کرج مطرح شد و قرار بر این شد که سطل های زباله مجدد به مدیران آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی برگردانده شود.

,

وی افزود: شهردار همچنین قول تاسیس ۴۰۰ سبد ظرف مکانیزه زباله را به شهروندان شهر کرج داد.

,

متاسفانه همیشه شاهد اجرای طرح هایی هستیم که چون تدابیر و اندیشه ای پشت آن نیست در ابتدای امر با مشکل و نارضایتی شهروندان مواجه شده و در انتها با شکست مواجه می شود.

,

وقتی هنوز سطل های زباله جمع نشده بود بایستی شهرداری ابتدا زیرساخت های مناسب جمع آوری زباله را در شهر فراهم می کرد، بعد اقدام به جمع آوری سطل های زباله می نمود.

,

۶ ماه از اجرای این طرح می گذرد و اکنون مجدد سطل های زباله می خواهد به جای خود بازگردانده شود.

,

چه خوب است پیش از اجرای هر طرحی عمرانی و زیبایی شناسی در سطح شهر ابتدا پژوهش هایی درباره طرح انجام شود تا با شکست طرح و هزینه های اجرا و بازگشت مجدد به طرح ابتدایی مواجه نشویم.

,

نوش دارو پس از مرگ سهراب فقط سرمایه های انسانی و پولی را از بین می برد و ثمره ای در پی ندارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه