اخبار داغ

بازیگر سینما و تلویزیون مطرح کرد:

دشمنان به دنبال از بین‌بردن کلیت نظام هستند

دشمنان به دنبال از بین‌بردن کلیت نظام هستند
اصغر نقی‌زاده با تاکید بر عناد دشمنان نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که کلیت نظام را از بین ببرند و هر روز یک بهانه درست می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به لزوم حضور مردم در پای صندوق های رای گفت: راه حل همه مشکلات این است که همه مسئولان با هم خوب باشند و گوش به فرمان رهبری باشند، که در این صورت باز هم افراد بیشتری برای حضور در انتخابات تشویق می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, صبح زاگرس,

اصغر نقی زاده با تاکید بر عناد دشمنان نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که کلیت نظام را از بین ببرند و هر روز یک بهانه درست می کنند.

,

وی ادامه داد: هر کسی وارد صحنه انتخابات می شود باید به یاد داشته باشد که حرف بزرگتر یعنی مقام معظم رهبری را گوش کند.

,

نقی زاده تصریح کرد: افرادی که برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد می شوند نباید بگویند اون یکی بد بود من خوبم؛ باید بگوید من این کار را می کنم اما حرف تبلیغاتی نزند و وعده صدروزه الکی ندهد بلکه راهکار اساسی بدهد.

,

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم شورای نگهبان کسانی را تایید کند که کارشناس باشند و کار اجرایی انجام داده باشند و البته اعتقادات لازم را داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه