اخبار داغ

در دیدار معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با رئیس فدراسیون تکواندو مطرح شد؛

علی‌نژاد: مردم از تکواندو انتظار کسب مدال المپیکی دارند/ امیدواریم بانوان هم حائز سهمیه المپیک توکیو شوند

علی‌نژاد: مردم از تکواندو انتظار کسب مدال المپیکی دارند/ امیدواریم بانوان هم حائز سهمیه المپیک توکیو شوند
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با رئیس فدراسیون تکواندوی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی‌نژاد در ادامه با اشاره به موفقیت تکواندو ایران در میادین قاره‌ای وجهانی در بیش از دو دهه گذشته گفت: این موفقیت‌های پرتداوم باعث شده مردم از تکواندو مدال بخواهند. انتظار، انتظاری طبیعی است، اما مسئولیت را دوچندان می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: فدراسیون تکواندو در سال‌های اخیر و در امر پشتوانه سازی راه خود را به درستی پیدا کرده و بخوبی روی ریل پیشرفت حرکت می‌کند. کسب ۷ طلا، یک نقره و یک برنز از تیم ۱۰ نفره در آخرین دوره مسابقات نوجوانان جهان در تونس ۲۰۱۹ و قهرمانی مطلق دختران تکواندو ایران در جهانی نونهالان ازبکستان بیانگر همین ریل گذاری صحیح است.
,
 
,
وی با اشاره به کسب سهمیه کامل المپیک توکیو در بخش مردان، ابراز امیدواری کرد تیم ملی بانوان تکواندو بتوانند در مسابقات اردن به دو سهمیه خود دست یابد.
,
 
,
در این جلسه همچنین سیدمحمد پولادگر گزارشی از عملکرد فدراسیون در یک سال گذشته را ارائه داد.
,
 
,
پولادگر ضمن تقدیر از حمایت وزارت ورزش و جوانان از برنامه های فدراسیون تکواندو گفت: به‌رغم سایه انداختن ویروس منحوس کرونا بر فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی، فدراسیون تکواندو سال گذشته ۹۴ دوره آنلاین در امر مربیگری و داوری و ۶ دوره بین المللی برگزار کرد که در تاریخ تکواندو بی سابقه است.
,
 
,
پولادگر همچنین انتخاب تکواندو ایران به عنوان برترین فدراسیون جهان در سال ۲۰۲۰ از سوی فدراسیون جهانی را نشات گرفته از پیاده سازی اصولی برنامه‌های آموزشی، توجه به پشتوانه سازی و نیز موفقیت ادامه دار تکواندو ایران در رقابت‌های قاره‌ای و جهانی دانست و گفت: یکی از موفقیت‌های مهم فدراسیون تکواندو ایران در سال گذشته حضور چهار نماینده در دوره بین المللی ناظرین فنی فدراسیون جهانی بود.
,
 
,
وی همچنین ابراز امیدواری کرد نمایندگان تکواندو کشورمان در المپیک توکیو بتوانند انتظارات را برآورده سازند.
,
 
,
انتهای پیا/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه