اخبار داغ

شرایط روحی و روانی و تجربه بازیکنان در نتیجه دربی تأثیر دارد؛

عالی‌شاه: دربی هیچ‌وقت قابل پیش‌بینی نیست/ همۀ تلاشم را می‌کنم که به بازی با استقلال برسم

عالی‌شاه:  دربی هیچ‌وقت قابل پیش‌بینی نیست/ همۀ تلاشم را می‌کنم که به بازی با استقلال برسم
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه تلاشم را می‌کنم تا به دربی برسم و بقیه‌اش را به خدا می‌سپارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید عالیشاه درباره تساوی تیم پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. علیرغم اینکه می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و روند رو به رشد‌مان را ادامه دهیم، سه امتیاز این بازی در روند قهرمانی هم تأثیرگذار بود، ولی به هر حال این اتفاق نیفتاد. فوتبال است و هزار و یک اتفاق و در دقایق پایانی مقابل سپاهان گل خوردیم و با یک امتیاز از زمین بیرون آمدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم که این اتفاق نیفتاد. با تمام احترامی که برای سپاهان قائلم، اما ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم. به هر حال چیزی تمام نشده است. آن بازی گذشت و باید پله بعدی را قدم برداریم و سه امتیاز بازی آینده را کسب کنیم.
,
 
,
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیدار روز جمعه مقابل استقلال تصریح کرد: مطمئناً دربی هیچ وقت قابل پیش‌بینی نبوده است. به نظرم این مسابقه از آن بازی‌هاست که شرایط روحی و روانی و تجربه بازیکنان خیلی در نتیجه‌اش تأثیرگذار است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و ان‌شاءالله با سه امتیاز همراه باشد.
,
 
,
عالیشاه در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش نیز توضیح داد: یک کشیدگی در ناحیه رباط داخلی دارم. همه تلاشم را می‌کنم تا به دربی برسم و بقیه‌اش را به خدا می‌سپارم.
,
 
,
انتهای پیام/ 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه