اخبار داغ

طیبی: شاید سراجی و گروهش اتفاقات بزرگی را در فوتسال رقم بزنند/ در سال‌های اخیر که به فوتسال توجه نشد

طیبی: شاید سراجی و گروهش اتفاقات بزرگی را در فوتسال رقم بزنند/ در سال‌های اخیر که به فوتسال توجه نشد
بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: فوتسال ایران در دوره قبلی روی سکوی سوم جام جهانی ایستاد و همواره یکی از قدرت‌های برتر فوتسال جهان بوده اما برای موفقیت این عناوین کافی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین طیبی بدون هیچ تردیدی ستاره بین‌المللی فوتسال ایران به حساب می آید. بازیکنی که در تیم بزرگ و صاحب نام بنفیکا پرتغال بازی می‌کند و چند هفته‌ای هم به دلیل مصدومیت شرایط حضور در ترکیب تیمش را نداشت. این لژیونر ملی‌پوش فوتسال ایران درباره شرایط خودش و فوتسال ایران در آستانه جام جهانی صحبت‌هایی با سایت فدراسیون انجام داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حسین طیبی ابتدا درباره آخرین وضعیت جسمانی خودش بعد از سپری کردن دوران مصدومیت گفت: حدود پنج هفته به خاطر مصدومیت کشیدگی عضله همسترینگ نتوانستم برای بنفیکا بازی کنم. قبل از آن آمادگی بسیار خوبی داشتم و حدود چهارده گل برای بنفیکا به ثمر رساندم و چندین پاس گل هم داده بودم. شرایط در تیم خیلی خوب بود که این مصدومیت مدتی من را از آمادگی دور کرد. الان اما حدود 20 روز است که دوباره شرایط بازی کردن را پیدا کرده‌ام و تمام تلاش خودم را می کنم که مثل قبل با قدرت بازی کنم.

,

ستاره ایرانی بنفیکا درباره شرایط این تیم در لیگ فوتسال پرتغال هم گفت: همان‌طور که میدانید بنفیکا از تیم‌های بزرگ فوتسال ارپا و پرتغال به حساب می‌آید و شرایط ما برای رسیدن به عنوان قهرمانی خوب است. الان وارد مرحله پلی آف شده‌ایم و امیدوارم که بتوانیم به عنوان قهرمانی فوتسال پرتغال برسیم. تیم ما پتانسیل رسیدن به این عنوان را دارد. البته کار راحتی نیست ولی شانس خوبی داریم.

,

طیبی در ادامه درباره آینده فوتسال خود حرف‌های مهمی زد. در پاسخ این سوال که «آیا امکان دارد دوباره در لیگ ایران فوتسال خود را ادامه بدهید؟» گفت: آدم از فردای خودش خبر ندارد. شرایط در لیسبون و بنفیکا خدا را شکر به جز این دوره مصدومیت خوب بود و کادر و باشگاه هم از عملکردم رضایت داشته اند. ولی هنوز هیچ چیزی معلوم نیست. نمی‌دانم که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. فعلا ذهنم درگیر مسابقات پلی آف و رسیدن به عنوان قهرمانی با بنفیکا است. بعد از آن در فرصت مناسب تصمیم خواهم گرفت. ولی یک نکته مهم این است که رسیدن به این سطح از فوتسال اروپا را به راحتی به دست نیاورده‌ام که به راحتی بخواهم به بازی کردن در بالاترین سطح فوتسال پشت کنم.

,

طیبی سپس به شرایط تیم ملی در آستانه جام جهانی پرداخت و گفت: به نظر من باید با مردم  و رسانه صادق بود. شرایط ما خیلی سخت است. نه اردوهای خوبی داشته‌ایم و نه مسابقات تدارکاتی قابل توجهی برای تیم ملی فوتسال در این سال‌ها تدارک دیده شد. فوتسال ایران در دوره قبلی روی سکوی سوم جام جهانی ایستاد و همواره یکی از قدرت‌های برتر فوتسال جهان بوده است. اما برای موفقیت این عناوین کافی نیست. اتفاقات گذشته برای گذشته است و ما برای اینکه موفقیت‌ها را در آینده تکرار کنیم باید کار کنیم و حمایت شویم.

,

وی افزود: ما در جام جهانی قبل سوم شدیم اما بعد از آن می‌توانم بگویم که تیم ملی فوتسال را فراموش کردند. تدارکات، نگاه و حمایت نسبت به تیم ملی در سطح تیمی که سوم جهان شد نبود. همان موقع هم که در جام جهانی قبلی عنوان بزرگ و تاریخی کسب کردیم شرایط اصلا خوب نبود. ولی بازیکنان و اعضای کادر فنی به خاطر پرچم ایران و مردم عزیز و عشق خودشان به فوتسال سعی میکنند در هر شرایطی بهترین عملکرد را داشته باشند. توقع از ما بالا است. منتهی امکانات و اردوها و حمایت‌هایی که برای تیم تدارک دیده‌اند هم در حدی بوده که ما دوباره روی سکوی جام جهانی برویم و این بار حتی فینالیست شویم؟ قطعا جواب خیر خواهد بود.

,

طیبی ادامه داد: با این وجود امیدوارم در فرصت کم باقی مانده تا جام جهانی مدیریت جدید فدراسیون فوتبال به دغدغه‌های اعضای کادر فنی و بازیکنان توجه کنند و این وضعیت تغییر کند. ما برای موفق شدن نیاز به حمایت مادی و معنوی و اردوهای تدارکاتی و مسابقات دوستانه بزرگ داریم. در سال‌های اخیر که به فوتسال توجه نشد امیدوارم حالا اما این نگاه به جامعه و جایگاه فوتسال که موفق ترین رشته تحت نظر فدراسیون است و افخارات زیادی هم کسب کرده تغییر کند.

,

حسین طیبی در پایان درباره تغییر و تحولات رخ داده در مدیریت کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال و انتخاب مهرداد سراجی به عنوان سرپرست این مجموعه هم گفت: صادقانه بگویم که من خودم شخصا شناختی از آقای سراجی ندارم. منتهی بلد نیستم وقتی شخصی یا مدیری را نمی‌شناسم او را زیر سوال ببرم. وقتی هیچ شناختی ندارم نه انتقادی می کنم و نه تعریف. ما بازیکن هستیم و باید برای موفقیت تلاش کنیم. مدیران هم باید تلاش کنند امکانات و شرایط خوبی را برای توسعه فوتسال ایران تدارک ببینند. باید زمان داد و صبر کرد. با قضاوت زدهنگام و حرف زدن چیزی درست نمی‌شود. شاید خیلی‌ها بگویند ایشان فوتسالی نیست. خیلی‌ها بگویند مدیر خوبی هستند و با انگیزه. هیچ کدام این صحبت‌ها کمکی به فوتسال ایران نمی کند. الان فقط به اتحاد و همدلی نیاز داریم. فوتسالی نبودن عیب نیست. شاید ایشان با گروهش اتفاقات بزرگی را در فوتسال رقم زد. بالاخره مدیریت فدراسیون تصمیمی گرفته و باید زمان داد تا نتیجه کار را ببینیم که امیدواریم به نفع فوتسال کشور باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه