اخبار داغ

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از برنامه ها می گوید

آقاکوچکی: در اردو به دنبال افزایش توان تکنیکی و فیزیکی بازیکنان بودیم/ لژیونرهای بسکتبال با ویلچر از ابتدای تابستان به تیم ملی اضافه می شوند

آقاکوچکی: در اردو به دنبال افزایش توان تکنیکی و فیزیکی بازیکنان بودیم/ لژیونرهای بسکتبال با ویلچر از ابتدای تابستان به تیم ملی اضافه می شوند
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: به تمام اهداف پیش بینی شده برای این اردو دست یافتیم و از عملکرد ملی پوشان رضایت دارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، عباس آقاکوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر درباره اردوی تیم ملی اظهار داشت: اردو بسیار خوبی برگزار شد و به تمام اهدافی که برای این مرحله پیش بینی کرده بودیم رسیدیم و عملکرد بازیکنان رضایت بخش بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: برنامه ما در این اردو افزایش توان تکنیکی و فیزیکی بازیکنان در بخش پرتاب شوت بود و وضعیت ملی پوشان را در این زمینه مورد بررسی قرار دادیم. این اردو بسیار کاربردی و مفید بود و بازخورد خوبی از ملی پوشان داشتیم.

,

آقاکوچکی با تشریح تمرینات صورت گرفته در اردو افزود: با توجه به اینکه سالن بدنسازی فدراسیون را در اختیار داشتیم در فاصله تمرینات تکنیکی، برنامه بدنسازی بازیکنان را پیگیری کردیم. همچنین در این مرحله با شناخت دقیقی که از ملی پوشان داشتیم، برای فاصله بین اردوها برنامه تمرین پرتاب شوت و بدنسازی را تنظیم کردیم و نحوه صحیح اجرای تمرینات را در اختیارشان قرار دادیم و ملی پوشان از طریق فضای مجازی با ما در ارتباط هستند تا آمادگی آنها در فواصل اردوها حفظ شود.

,

وی در خصوص تاثیر جام حذفی روی عملکرد ملی‌پوشان اظهار داشت: در اواخر سال گذشته با هماهنگی باشگاه ها این رقابت‌ها را برگزار کردیم و توانستیم بعد از وقفه ای که به خاطر شیوع بیماری کرونا ایجاد شده بود، با آغاز فعالیت در بسکتبال با ویلچر، انگیزه ای برای ورزشکاران این رشته ایجاد کنیم و از طرف دیگر وضعیت عملکردی بازیکنان را بررسی و ورزشکاران مستعد را شناسایی نماییم. در جام حذفی به اهداف مان رسیدیم و دو بازیکن به تیم ملی دعوت شدند و این رقابت‌ها به افزایش آمادگی بازیکنان کمک زیادی کرد.

,

سرمربی تیم ملی درباره برنامه هایش برای پارالمپیک توکیو عنوان کرد: برای کسب موفقیت در پارالمپیک توکیو برای هر روز ملی پوشان برنامه داریم و اهداف هر مرحله از اردوها مشخص است و عملکرد بازیکنان را زیر نظر داریم تا آمادگی آنها حفظ شود.

,

وی در خصوص حضور لژیونرها در اردوی تیم ملی بیان کرد: در پایان خرداد ماه رقابت‌های اروپا به پایان می‌رسد و بر همین اساس از ابتدای تابستان بازیکنان لژیونر به جمع ملی پوشان اضافه خواهند شد.

,

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در پایان گفت: باتوجه به اینکه لژیونرها در مسابقات هستند و از نظر آمادگی جسمانی در شرایط خوبی به سر می برند، بنابراین در اردوهای تابستان تمرینات هماهنگی های تیمی را برای بازیکنان خواهیم داشت تا با آمادگی کامل راهی پارالمپیک توکیو شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه