اخبار داغ

قلع و قم بی رحمانه درختان تفرجگاه اقسوی کلاله در غفلت مسئولین+ تصاویر

قلع و قم بی رحمانه درختان تفرجگاه اقسوی کلاله در غفلت مسئولین+ تصاویر
تفرجگاهی که قرار بود مأمنی برای تفریح و دوری مردم از دغدغه های روزانه باشد؛ امروز به محلی برای درآمد زایی برخی قاچاقچیان چوب و جستجوگران دنبلان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ روز گذشته با اطلاع مردمی و با حضور خبرنگار ما در تفرجگاه اقسوی شهرستان کلاله، وی با صحنه ای عجیب در تنها تفرجگاه این شهرستان روبرو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
 
,
درست زیر روستا بالا دست این تفرجگاه، قاچاقچیان چوب چندین درخت که ارزش ریالی چوب آن بالا است را قطع و بخش زیادی از این چوب ها را پس از قطعه قطعه کردن به راحتی از این جنگل خارج کرده اند و بخشی از آن باقی مانده بود.
,
 
,
یکی از اهالی روستا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: وقتی مسئول نگه داری جنگل در جستجوی دنبلان است(بنا به ادعای این شخص و بیان آن به معنی تایید ادعا نیست)؛ شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود.
,
 
,
این در حالی است که تفرجگاهی که قرار بود مأمنی برای تفریح و دوری مردم از دغدغه های روزانه باشد؛ امروز به محلی برای درآمد زایی برخی قاچاقچیان چوب و جستجوگران دنبلان شده است.
,
 
,
نکته قبل توجه این است که درختان جوان که در مرحله رشد هستند نیز با بی رحمی افرادی که در جستجوی دنبلان می باشند قطع می شوند و در آینده نزدیک شاهد از بین رفتن پوشش گیاهی در این جنگل و جنگل های دیگر خواهیم بود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه