اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران لرستان:

۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه شبکه برق رسانی لرستان اختصاص یافت

۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه شبکه برق رسانی لرستان اختصاص یافت
پازوکی گفت: در راستای مدیریت بهینه مصرف برق، وزارت نیرو ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه شبکه برق رسانی استان اختصاص داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی پازوکی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در سال گذشته استان لرستان موفق شد در مدیریت بهینه مصرف برق و انرژی خوب عمل نماید که در این راستا وزارت نیرو ۲۰ میلیارد تومان را برای توسعه شبکه برق رسانی در استان اختصاص دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به کاهش ساعات اداری افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده احتمال دارد که ساعات کار ادارات تا ۱۲ و نیم ظهر باشد که هدف از این برنامه کاهش مصرف برق است.

,

مدیرکل مدیریت بحران لرستان تصریح کرد: پیک مصرف برق از ساعت ۱۲ ظهر تا عصر است که تلاش می شود با کاهش ساعات اداری و رعایت چند نکته، در مصرف برق صرفه جویی شود.

,

پازوکی عنوان کرد: با توجه به کاهش بارندگی ها و خشکسالی، ضرورت مدیریت در مصرف آب و برق بسیار لازم است که با برنامه ریزی و استفاده بهینه مشکلی رخ ندهد.

,

وی بیان کرد: محیط زیست و منابع طبیعی در حالت آماده باش هستند که درخواست داده شده اعتباری برای کمک به بیمه کشاورزی، محیط زیست و منابع طبیعی در نظر گرفته شود.

,

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: همچنین با توجه به کاهش ۴۰ درصدی آب سدها به امور آب، جهاد کشاورزی و سایر بخش ها اطلاع رسانی شده که برای مدیریت بهینه مصرف برنامه ریزی نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه