اخبار داغ

در خطبه های نماز عید فطر شهرهای استان همدان مطرح شد؛

۸ سال گذشته غربگرایان، فرصت های کشور و منطقه را سوزاندند/حضور حداکثری در انتخابات ثبات و امنیت کشور را تقویت می‌کند

۸ سال گذشته غربگرایان، فرصت های کشور و منطقه را سوزاندند/حضور حداکثری در انتخابات ثبات و امنیت کشور را تقویت می‌کند
ائمه جمعه شهرهای مختلف استان همدان صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر با بیان اینکه هشت سال گذشته غربرگرایان، فرصت های کشور و منطقه را سوزاندند، عنوان کردند: امروز تمام جبهه حسینی در برابر تمام حبهه یزیدی ایستاده اند و در انتخابات حساس سال جاری سرنوشت کشور و منطقه روشن می شود، چرا که دشمنان اسلام تحریم انتخابات را می خواهند تا ایران ضعیف شود، اما انتخاب دولتی انقلابی و متعهد آب حیاتی برای خاموش آتش صهیونیسم خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، نماز عید سعید فطر صبح امروز با حضور خیل کثیر مومنان و مشتاقان خداوند سبحان به امامت ائمه جمعه شهرستان ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

همدان

, همدان,

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با دعوت همگان به تقوای الهی خطاب به روزه‌داران اظهار کرد: شما در این ماه دعوت‌شدگان به خوان گسترده پروردگار الرحمن‌الراحمین بودید به طوری که طبق روایات دینی، ثواب روزه‌داری شما رضایت خدا و مغفرت اوست.

,

وی با بیان اینکه حضرت علی(ع) در خطبه‌ای از نماز فطر به مردم فرمودند «بروید کارهایتان را از اول شروع کنید زیرا خدای عالم تمام گناهان شما را بخشیده است» با تأکید بر لزوم حسن ظن نسبت به پروردگار جهانیان گفت: در این روز مسائل دنیوی و اخروی خود را از خدای متعال درخواست کنید چراکه فرموده، مرا بخوانید تا شما را اجابت کنم.

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر لزوم دوری از محرمات و توجه به رعایت اخلاق، گریزی به مسائل انتخاباتی زد و گفت: بنده تمام مردم به ویژه کاندیداها را دعوت به تقوای الهی و سیاسی می‌کنم زیرا در ایام انتخابات گاهی مواقع برخی مسائل اخلاقی رعایت نمی‌شود.

,

وی تأکید کرد: باید مراقب باشیم مبادا به خاطر دنیای دیگران آخرت خود را از دست دهیم و یا برای به منصب رسیدن برخی دین و ایمان خود را به خطر بیاندازیم که در این صورت چیزی جز خسران عاید ما نمی‌شود.

,

شعبانی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و با بیان اینکه به فرموده امام خمینی(ره) حفظ نظام از اوجب واجبات است گفت: ۳۰۰ هزار شهید والامقام برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند و هزاران جانباز و ایثارگر سرافراز نیز سختی‌های بسیاری را به جان خریدند تا این نظام اسلامی پابرجا بماند و به اهداف خود دست یابد.

,

وی با بیان اینکه مسوولان باید پاسخگوی این موضوعات و البته مطالبات به حق مردم باشند اظهار کرد: به طور حتم مشارکت بالای مردم در عرصه انتخابات نه تنها در ثبات سیاسی کشور اثرگذار است که قدرت تصمیم‌گیری برای دولت منتخب را در عرصه داخلی و به خصوص بین‌الملل تقویت می‌کند.

,

 آمریکا و اسرائیل نمی‌خواهند حق غصب شده ملت‌ها را پس دهند پس گزینه‌ای جز مقاومت پاسخگو نیست

,  آمریکا و اسرائیل نمی‌خواهند حق غصب شده ملت‌ها را پس دهند پس گزینه‌ای جز مقاومت پاسخگو نیست,

امام جمعه همدان مشارکت حداکثری در انتخابات را زمینه ارتقای ضریب امنیت کشور در داخل و اقتدار کشور در عرصه بین‌الملل عنوان کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا اکثریت تصمیم‌گیری‌ها و ارکان حاکمیتی دست رئیس جمهور است بنابراین با انتخاب یک فرد به عنوان رئیس قوه مجریه سایر ارکان مدیریتی نیز تغییر می‌کند.

,

وی با بیان اینکه باید با تحقیق و البته بصیرت رأی دهیم تأکید کرد: باید فردی را انتخاب کنیم که علاوه بر عدالت‌طلبی، فسادستیزی و برخورداری از روحیه انقلابی، دارای تخصص و کارآمدی بوده و برنامه قوی اقتصادی و فرهنگی داشته باشد زیرا رفع مشکلات معیشتی مردم یکی از موضوعات دارای اولویت در کشور است.

,

شعبانی در بخش دیگری از سخنانش با محکومیت اقدام تروریست‌ها در کشتار کودکان بیگناه افغانستان گفت: گویا وجدان مستکبران و جنایتکاران عالم هر روز تاریک‌تر می‌شود تا آن جا که وقتی در میدان نتوانستند مقابل مردان میدان بجنگند رو به عرصه‌های نامردی می‌آورند و به سراغ کشتار کودکان و زنان می‌روند.

,

وی با بیان اینکه تروریست‌ها به دنبال توسعه خشونت هستند که البته هیچ وجدان بیداری و انسان منصفی این مسائل را تحمل نمی‌کند خطاب به آنها گفت: امیدوارم ملت‌های آزاده دنیا این جنایت‌ها را محکوم کنند.

,

امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به حمله اسرائیل به غزه و هتک حرمت به مسجدالاقصی تأکید کرد: مردم فلسطین و فلسفه مقاومت آنها به معنای احقاق حقوق غصب شده ملت‌هاست زیرا دشمن با تمام توان به دنبال سلطه بر آنهاست.

,

وی با تأکید بر اینکه مردم فلسطین با مقاومت به حق خود دست می‌یابند گفت: اگر گزینه مذاکره برای احقاق حق جواب می‌داد باید در ۷۳ سال گذشته به نتیجه درستی دست می‌یافتند اما نه تنها چنین نشد که نتیجه مذاکرات چیزی نبود جز توسعه شهرک‌های یهودی‌نشین در فلسطین اشغالی.

,

شعبانی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل نمی‌خواهند حق غصب شده ملت‌ها را پس دهند پس گزینه‌ای جز مقاومت پاسخگو نیست در ادامه سخنانش افزود: جمهوری اسلامی اهل تعامل و برقراری ارتباط با کشورهاست و قواعد مذاکره را نیز به خوبی می‌داند اما نه آن تعاملی که بخواهند حق ما را بگیرند، خواسته‌های خود را به ما دیکته کنند و یا معاهداتی را از قبل تدوین کرده و فقط از ما بخواهند که آن را امضا کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه امروز جریان مقاومت قوی‌تر شده به طوری که موشک‌های غزه لرزه به تن اسرائیل غاصب انداخته است گفت: سازمان‌های بین‌المللی باید جلوی وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی را بگیرند اما گویا وجدان آنها نیز مانند وجدان دولت‌های مستکبر خاموش و تاریک است اما ملت‌ها بیدار هستند و مسائلی چون «معامله قرن» و عادی‌سازی برقراری روابط با اسرائیل، زوال آن را به تاخیر نخواهد انداخت.

,

ملایر

, ملایر,

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری، امام جمعه ملایر در خطبه های نماز عید فطر با تبریک روز عید بندگی اظهار کرد: عید فطر روز گرفتم پاداش است و در این روز درب های رحمت الهی بر روی همه بندگان باز می شود.

,

وی با بیان اینکه تقوا لباس امنی در مقابل همه گناهان است، تصریح کرد: تقوا واکسنی مطمئن برای ویروس جهش یافته گناهان است.

,

امام جمعه ملایر با اشاره به جنایات صهیونیست ها علیه فلسطین در نوار غزه تصریح کرد: این اقدامات صهیونیست ها هیچ توجیهی ندارد و چگونه می توان آن را در حقوق بشر جای داد.

,

وی این اقدامات صهیونیست ها را نشان از خوی وحشی گری آنان دانست و گفت: این اقدامات نشان از زوال رژیم منحوس صهیونیستی است که هر روز رو به نابودی می روند.

,

حجت الاسلام برقراری گفت: فساد فراوان نتانیاهو، عدم توانایی در اداره کشور ، قدرت مردم فلسطین، وابستگی شدید اسراییل به آمریکا و قدرت پیدا کردن سازمان های بشری برای محکوم کردن اسراییل همگی نشان از زوال آنان را دارد.

,

وی با محکوم کردن انفجار در مدرسه دخترانه در افغانستان تاکید کرد: دشمنان با اسلام مشکل دارند و به دنبال خاموش کردن نور قرآن و اسلام هستند.

,

امام جمعه ملایر با اشاره گفت: کاش برخی از مسئولین ما حملات به افغانستان و فلسطین را همچون فرانسه محکوم می کردند و در مقابل سفارت افغانستان تجمع می کردند.

,

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات خرداد ماه تصریح کرد: دشمنان در فضای مجازی تبلیغ می کنند که مردم در انتخابات شرکت نکنند و ما اگر می خواهیم که مشکلات برطرف شود باید در انتخابات شرکت کنیم.

,

حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: سرنوشت کشور به دست خودمان است و باید در انتخابات شرکت و انتخاب اصلح داشته باشیم چرا که ثمره آن برای خودمان است.

,

وی با تاکید بر اینکه باید عاقلانه انتخاب کرد و رای داد، افزود: همه ما باید مبلغ حضور حداکثری مردم در انتخابات خرداد ماه باشیم تا بهترین فرد برای کشور انتخاب شود.

,

تویسرکان

, تویسرکان,

حجت الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه تویسرکان صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر در تویسرکان گفت: به فرموده امام علی (ع) هیچ عزتی عزیزتر از تقوا نیست، عزت مطلق خداست که بعد به پیامبر(ص)، ائمه(ع) و مؤمنین عزیز عنایت کرده، چرا که اینان مورد حمایت و نصرت خداوند متعال هستند.

,

وی با اشاره به اینکه اگر خدا شما را یاری کند شما شکست نمی خوردید و کسی نمی تواند بر شما چیره شود، اظهار کرد: چه اقدامی انجام دهیم تا از نصرت خداوند متعال بهره مند شویم؟ بی تردید اگر دین و ولی خدا را یاری کنید نصرت نهایی از آن شما است.

,

شرکت در انتخابات، تقویت اسلام و انقلاب است

, شرکت در انتخابات، تقویت اسلام و انقلاب است,

خطیب نماز عید فطر افزود: امروز به طور قطع و بلاشک شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، شکوه این انتخابات، تقویت اسلام و دین خدا و حمایت از ولی خداست و شما مؤمنین نیز در این انتخابات همچون همیشه حماسه خواهید آفرید.

,

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام جنگ احزاب به راه انداخته و همه دست به دست هم دادند و شیطان بزرگ با تمام قوامش به میدان آمده اسرائیل غاصب، امریمای جنایتکار، آل سعود، نفوذی های خبیث و غرب زده، منافین کوردال، سلطنت طلب ها و براندازها و نیروهخای منحرف و مطرود.

,

برخی منحرفین نروهای انقلابی را دلسرد کردند

, برخی منحرفین نروهای انقلابی را دلسرد کردند,

وی عنوان کرد: زمانی نیروی به برکت حمایت نیروهای مخلص انقلابی در دوره اول ریاست جمهوری اش خدمت رسانی خوبی برای کشور و مملکت داشت، اما مشاهده کردیم در دوره دوم به خاطر لجبازی، غرور و خودشیفتگی، نیروهای انقلابی را از دور خودش طرد کرد و در دور دوم کشورداری اش کشور را با چه مشکلاتی مواجه کرد.

,

در هشت سال گذشته دولت فرصت های طلایی کشورهای منطقه را از دست داد

, در هشت سال گذشته دولت فرصت های طلایی کشورهای منطقه را از دست داد,

امام جمعه تویسرکان اظهار کرد: دو سال پایانی دولت دهم دولت دهم را فراموش نمی کنیم که کشور با چه مشکلی مواجه شد و ثمره آن خرابکاری این شد که مردم در انتخابات بعدی مردم از نیروهای های حزب الهی دلسرد شدند و پس از آن مشاهده کردیم که در این هشت سال چه فرصت ها طلایی از دست رفت.

,

حجت الاسلام موحدی ادامه داد: امروز آخرین قدم اضمحلال ایالات متحده افرا رسیده و امریکای جنایتکار در حال فروپاشی است و در مقابلش جبهه مقاومت به علمداری شیعه و نائب امام زمان(عج) شکل گرفته است.

,

صهیونیسم راهی جز شکست ندارد

, صهیونیسم راهی جز شکست ندارد,

وی تصریح کرد: امروز مشاهده کردیم که اسرائیل غاصب که همیشه در سرزمین های اشغالی خونریزی و نسل کشی می کرد در این روزها به فلسطینی ها تعدی کرده و اما در برابر نیروهای مقاومت حدود هزار موشک به اسرائیل غاصب زدند و تنها به فاصله پنج دقیقه از سرزمین فلسطین 160 موشک در سینه سرزمین های اشغالی نشست، آن فلسطینی که روزگاری سلاحی جزء سنگ نداشت امروز موشک های نقطه زن دارد و صهیونیسم راهی جز شکست ندارد.

,

غفلت برخی مسئولان و نفوذی ها در داخل زمینه ساز آشوب در اقتصاد توسط اسرائیل شد

, غفلت برخی مسئولان و نفوذی ها در داخل زمینه ساز آشوب در اقتصاد توسط اسرائیل شد,

خطیب نماز عید فطر تویسرکان عنوان کرد: بی تردید صهیونیت جنایتکار که دشمن درجه یک اهل بیت علیهم سلام و ایمان است به یاری خدا درحال نابودی است، اما به برکت نفوذی هایشان در کشور ما اختلال ایجاد کردند و بازار ما را به آشوب کشیدند آن هم به دلیل غفلت برخی مسئولان و نیرنگ برخی نفوذی ها وضعیت تولید و بازار ما با مشکل مواجه شده است.

,

حل مشکلات کشور در گرو تحول در مدیریت اداری آن است

, حل مشکلات کشور در گرو تحول در مدیریت اداری آن است,

حجت الاسلام موحدی تأکید کرد: چاره کار تحول در مدیریت اداری کشور است که هم لازم است و هم ممکن و این تحول در گرو انتخاب دولتی جوان، انقلابی و مؤمن و حزب اللهی است که همه من و شما وظیفه داریم این واجب شرعی را تببین کنیم تا ان شاءالله آخرین سیلی و آخرین قدم در راستای اضمحلال نفود امریکا در منطقه را برداریم.

,

وی با اشاره به منویات رهبری مبنی بر اینکه اسرائیلی که ادعا می کرد لشگر شکست ناپذیر دارد، امروز تبدیل به لشگری شده که روی پیروزی را نخواهد دید، افزود: حضور پرشور شما مردم انقلابی در انتخابات سال جاری اسرائیلی را به همراه دیگر دشمنان اسلام و انقلاب از امریکا و منافقین گرفته تا آل سعود، وهابی ها و داعشی ها نابود می کند .

,

امام جمعه تویسرکان افزود: اگر در صدر اسلام منافقین و نفوذی ها فتنه کردند و جنگ پیروز شده امام علی(ع) با معاویه را به شکست کشیدند به دلیل بی بصیرتی برخی مردم آن روزها بود؛ اما امروز شما ملت غیور اثبات کرده اید در دفاع از ولایت، اسلام، امیرالمؤمنین و در لبیک به امام زمان(عج) ثابت قدم ایستاده اید و در این راه خون داده اید و سختی های بسیار متحمل شده اید که اجر بی پایان نصیب شما است.

,

هشت سال گذشته غربگرایان فرصت های کشور و منطقه را سوزاندند

, هشت سال گذشته غربگرایان فرصت های کشور و منطقه را سوزاندند,

حجت الاسلام موحدی همچنین با بیان اینکه در طول هشت سال گذشته نفودی ها غربگرایان فرصت های کشور و منطقه ای ما را سوزاندند که البته حساب شده بود تا اقتصاد سامان نگیرد و مردم دلسرد شوند.

,

وی تصریح کرد: بی تردید قدم اصلی در این روزها انتخاب دولتی انقلابی است تا به یاری خدا استکبار جهانی با شکست نهایی روبرو شود و اقتصاد و بازار کشور رونق بگیرد که اگر این گونه شود شاهد سازماندهی اقتصادی و در نهایت اقتدار بیشتر کشور می شویم.

,

آب حیات نهایی خاموش کننده آتش اسرائیل، برگزاری انتخابات پرشور ماست

, آب حیات نهایی خاموش کننده آتش اسرائیل، برگزاری انتخابات پرشور ماست,

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه این وعده خداست که نیرنگ و کید دشمنان به خودشان باز می گردد، افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات سال جاری آتش صهیونیسم را خاموش می کند و به نظر آب حیات نهایی که آتش اسرائیل غاصب را خاموش می کند همین انتخابات ما خواهد بود.

,

حجت الاسلام موحدی اظهار کرد: امروز تمام جبهه حسینی در برابر تمام حبهه یزیدی ایستاده اند و در این انتخابات حساس سرنوشت کشور و منطقه روشن می شود، چرا که دشمنان اسلام تحریم انتخابات را می خواهند تا ایران ضعیف شود و آنان به جنایات خود در منطقه ادامه دهند.

,

اسدآباد

, اسدآباد,

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز عید سعید فطر سال ۱۴۰۰ شهر اسدآباد، با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: ماه رمضان فرصتی برای خودسازی و بندگی خالص بودن است که باید قدر این شبها و روزهای را دانست.

,

وی با بیان اینکه کسی که تقوا را پیشه کرد، باران کرامت بر او می بارد، بر رعایت تقوای تأکید کرد.

,

امام جمعه اسدآباد با تبریک روز عید سعید فطر به روزه داران و تأکید بر داشتن انسجام و وحدت، گفت: در آستانه انتخابات قرار داریم و دشمنان اسلام با توجه به وجود اقتصاد نابسامان و ناامیدی ها در جامعه چشم دوخته اند که مردم در پای صندوق رأی حاضر نشوند.

,

وی افزود: البته مردم ما علی رغم همه این تهدید و فشار و تحریم ها پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده اند و قطعا در پای صندوق رأی حاضر می شوند.

,

حسینی‌مجد با تأکید بر اینکه نباید افراد که در فضای مجازی فعالیت دارند، بی عدالتی کرده و دشمن شادکن باشند، افزود: در این ایام انسجام و برادری را حفظ کنید.

,

وی با تأکید بر انتخاب افراد صالح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، گفت: در این زمینه باید گوش به فرامین رهبری باشیم و با انتخاب فرد صالح و حضور در پای صندوق رأی قدر انقلاب را بدانیم.

,

امام جمعه اسدآباد در ادامه از کادر درمان، پزشکان، پرستاران، بسیج و سپاه هلال احمر و همه دستگاه‌های که در سلامت مردم کمک می‌کنند، قدردانی و بر صرفه جویی در مصرف آب تأکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه