اخبار داغ

اورسجی: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بودجه خوبی در اختیار فدراسیون قرار داده اند

اورسجی: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بودجه خوبی در اختیار فدراسیون قرار داده اند
رئیس فدراسیون کبدی ایران با اشاره به افتخارآفرینی ورزش کبدی ایران گفت: ایران برای نخستین بار در دولت تدبیر و امید مدال قهرمانی بازی‌های جاکارتای اندونزی را بدست آورد و در واقع نقطه عطف ورود به قهرمانی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس خواجه اورسجی افزود: در دولت تدبیر و امید با حمایت وزارت ورزش، فدراسیون کبدی ایران توانست در مجامع بین المللی به جایگاه مطلوبی برسد بطوریکه اکنون ایران قهرمان بازی‌های آسیایی است و اکنون به عنوان مدعی قهرمانی باید وارد بازیهای ۲۰۲۲ شود و حفظ قهرمانی برای ما سخت تر از کسب سکوی قهرمانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی اظهار داشت: در سال گذشته شیوع بیماری کرونا بسیاری از برگزاری مسابقات کبدی را مانند سایر ورزش‌ها و فدراسیون ها به تعویق انداخت اما همچنان به تدوین برنامه ها در راستای آموزش، ارتقای مهارت ورزشکاران، مربیان و غیره ادامه می دهیم بطوریکه کمپ دائمی کبدی ساحلی احداث و خوابگاه مجهز ملی پوشان با کمک هیات های استانی مرمت و بازسازی شد.
,
 
,
اورسجی ادامه داد: اکنون برای اردوهای تیم ملی دغدغه و نگرانی نداریم و در تیرماه امسال مسابقات قهرمانی را برگزار می کنیم و با توجه به اینکه نمی خواهیم استعداد جوانان در رشته کبدی هدر برود، برگزاری مسابقات قهرمانی گام بزرگی برای شکوفایی این استعداد است.
,
 
,
وی با بیان اینکه امسال بازیهای آسیایی برای فدراسیون حساس‌تر و سرنوشت سازتر از سال گذشته است، تصریح کرد: از ابتدای امسال به فکر آماده سازی تیم های ملی کبدی جهت حضور در این بازی ها هستیم زیرا همه بزرگان می‌آیند تا خود را با قهرمان آسیا محک بزنند و هند و کره و پاکستان و سایر مدعیان برای رویارویی با ایران بیکار ننشسته و این مهم وظیفه ما را برای قهرمانی دوچندان کرده است.
,
 
,
اورسجی اظهار داشت: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بودجه خوبی در اختیار فدراسیون کبدی قرار داده اند و نیاز به توجه بیشتر داریم چون باید اردوهای تدارکاتی در خارج از کشور نیز داشته باشیم و اطمینان دارم که حمایت های لازم از سوی ریاست و دبیرکل کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به عمل خواهد آمد.
,
 
,
رییس فدراسیون کبدی خاطرنشان کرد: امسال قصد داریم با کمک مربیان سازنده خود در استان های مختلف ورزش کبدی را به شکل‌های مختلف برای خانواده ها تعریف کنیم و این رشته اصیل ایرانی را با یک برنامه منسجم وارد سبد ورزش خانوارها کنیم زیرا رشته زیبا و بومی کبدی است که می تواند نقش موثری در سلامت خانواده های ایرانی داشته باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه