اخبار داغ

کاپ جهانی پاراکانو و انتخابی پارالمپیک| قیصری و بهروزی راد به فینال رسیدند/ جاهدی حذف شد

کاپ جهانی پاراکانو و انتخابی پارالمپیک| قیصری و بهروزی راد به فینال رسیدند/ جاهدی حذف شد
در آغاز مسابقات کاپ جهانی پاراکانو و انتخابی پارالمپیک دو نماینده ایران در دور راهی فینال شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، کاپ جهانی پاراکانو و انتخابی پارالمپیک از امروز در سگد مجارستان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نمایندگان کشورمان امروز در دور مقدماتی به مصاف حریفان رفتند.
,
در اولین رقابت مسعود قیصری در گروه چهارم مقدماتی KL3 ٢٠٠ متر با حریفانی از اوکراین، انگلیس، روسیه، برزیل، مجارستان، کانادا، بلاروس و نماینده دیگری از برزیل رو به رو شد و در پایان با زمان ۴٨.٠١ ثانیه چهارم و راهی نیمه‌نهایی شد. در ادامه رقابت های پاراکانو قهرمانی جهان، مسعود قیصری نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی کلاس KL3 200 متر با حریفانی از کشورهای مجارستان (۲ قایقرانی)، کانادا، ازبکستان، نیوزلند، اکراین و صربستان (۲ قایقران) رقابت کرد و با ثبت زمان ۴۷.۳۷ ثانیه به عنوان قایق چهارم از خط پایان گذشت و به فینال B صعود کرد.
,
در این مسابقه قایق های اوکراین، مجارستان و نیوزند این اول تا سوم شدند و به فینال A صعود کردند و مسعود قیصری بالاتر از حریفانی از صربستان، ازبکستان، کانادا و مجارستان به کار خود پایان داد و به فینال B رفت.
,
 
,
در ادامه مسابقات کاپ جهانی پاراکانو و انتخابی پارالمپیک شهلا بهروزی‌راد در دور مقدماتی دوم و راهی فینال شد. در ادامه رقابت‌ها شهلا بهروزی‌راد در گروه دوم مقدماتی KL3 ٢٠٠ متر بانوان با حریفانی مجارستان، فرانسه، ژاپن، کاناداف ایتالیا، آلمان و قزاقستان رو به رو شد و در پایان با زمان ۵۴.۲۰ ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت و راهی فینال شد. بهروزی‌راد ظهر شنبه در دور فینال با حریفان رو به رو خواهد شد.
,
 
,
نماینده پاراکانو کشورمان در مرحله نیمه نهایی رقابت های کاچ جهانی مجارستان و انتخابی پارالمپیک توکیو به آب زد و از رسیدن به فینال بازماند. در ادامه رقابت‌ها اسلام جاهدی در گروه اول مقدماتی VL2 ٢٠٠ متر مردان با حریفانی از اوکراین، انگلیس، روسیه، مجارستان، کانادا، بلاروس و دو قایقران برزیلی رو به رو شد و در پایان با زمان ۱:۰۳.۹۰ دقیقه ششم شد و به نیمه‌نهایی راه یافت.
,
در ادامه رقابت های کاپ جهانی پاراکانو به میزبانی مجارستان، اسلام جاهدی نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی کلاس VL2 200 متر با حریفانی از کشورهای بلاروس (۲ قایقران)، مجارستان، اسپانیا، برزیل، انگلیس، لهستان و روسیه رقابت کرد و با ثبت زمان ۱.۰۲:۶۲ دقیقه به عنوان قایق نهم از خط پایان گذشت و از رسیدن به فینال بازماند.
,
در این مسابقه قایق های بلاروس، مجارستان و اسپانیا این اول تا سوم شدند و به فینال صعود کردند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه