اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه این هفته استان کرمان مطرح شد؛

شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح مهمترین شرط رفع مشکلات است/ آمریکا نگران توانمندی نظامی نیروی مقاومت و قدس است

شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح مهمترین شرط رفع مشکلات است/ آمریکا نگران توانمندی نظامی نیروی مقاومت و  قدس است
حجت الاسلام رضا آقاملایی امام جمعه فهرج گفت: اگر خواستار آبادانی کشور و رفع مشکلات هستیم باید با رأی خود سرنوشت مان را تعیین کنیم از این رو شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح مهمترین شرط رفع مشکلات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، خطبه های نمازجمعه این هفته در شهرستان های زرد استان کرمان برگزار شد؛ مشروح خطبه ها را در ادامه می خوانیم:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه فاریاب:دشمنان بدانند مکتب حاج قاسم همان مبارزه با سلفی گری و اربابان آنان است

, امام جمعه فاریاب:دشمنان بدانند مکتب حاج قاسم همان مبارزه با سلفی گری و اربابان آنان است,

خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فاریاب توسط حجت الاسلام رفیعی امام جمعه اقامه شد.

,

وی ابتدا سالروز تخریب اماکن مقدسه در شهر مکه و مدینه در سی و یکم فروردین ۱۳۰۵ را تسلیت گفت و بیان کرد: این اقدام وحشیانه توسط بازماندگان سپاه پلید ابرهه یعنی وهابیون جنایتکار انجام شد و هنوز هم در حال جنایت هستند واین گروه ظالم داعش و جیش الظلم و گروههای تکفیری از نسل همان جنایتکاران هستند که مردم را امروز به خاک و خون می‌کشند.

,

وی در ادامه گفت: نمونه تاسف برانگیز که در هفته گذشته در یک مدرسه ۷۰۰۰نفری در غرب کابل انجام دادند، ناگفته نماند این کار داعشی ها به دستور آمریکایی‌ها انجام شد و امریکائیها میخواهند وانمود کنند با خروج ما افغانستان نا امن می شود .

,

خطیب نماز جمعه فاریاب عنوان کرد :دشمنان بدانند مکتب حاج قاسم همان مکتب مبارزه با سلفی گری با داعش و اربابان آنان است و جریان مقاومت ادامه خواهد داشت و اینها فقط زبان زور و قدرت را میفهمند نه زبان مذاکره و دیپلماسی و این راه تا نابودی دشمنان ادامه خواهد داشت .

,

وی اضافه کرد :همانطور که در عراق و سوریه شکست خوردند با پاسخ به جنایات اسرائیل که خیلی هم کوبنده است و در شب گذشته که بنیامین ناتنیاهو دستور حمله زمینی به غزه را صادر کرده بود ارتش نیامده برگشت و قربب به ۱۳۰۰موشک دیشب در قلب اسرائیل فرود آمد و ان شاءالله بزودی شاهد برچیده شدن این غده سرطانی در منطقه خواهیم بود.

,

حجت الاسلام رفیعی در ادامه به گرانی ادوات کشاورزی و مخارج هنگفت کشت پرداخت و عنوان کرد: قیمت بسیار پایین محصولات کشاورزی و گلایه کشاورزان حق است و از نماینده محترم درخواست داریم که تذکرات لازم را به وزیر کشاورزی بدهد.

,

خطیب نماز جمعه فاریاب گفت:طبق برآوردها برای به بار آوردن هندوانه هزینه کشاورز برای هر کیلو هندوانه ۱۳۰۰ تومان است اما خرید هر کیلوگرم هندوانه از کشاورزان کیلویی۵۰۰ تومان است و یعنی کشاورز بابت هر کیلوگرم هندوانه ۸۰۰ تومان ضرر می کند.

,

حجت الاسلام رفیعی گفت : در همین شرایط تاسف بار قیمت هندوانه متاسفانه ایست بازرسی مهریز یزد دو کامیون هنداونه کشاورز فاریابی را بعلت مشکوک بودن حمل مواد مخدر، سیخ زده است و موجب نابودی محصول کشاورز شده است.

,

وی گفت : این دو کامیون هیچ مواد مخدری نداشته اند و ما منکر مبارزه با قاچاقچیان نیستم اما این اقدام موجب ضرر کشاورز شده است و قوه قضائیه و نماینده محترم باید به این موضوع ورود کنند تا حقی از کشاورز متضرر شده ضایع نگردد.

,

خطیب نماز جمعه فاریاب در پایان گفت: از شرکت گاز منطقه ای درخواست داریم سریعتر عملیات گاز کشی شهر را به اتمام برساند چرا که هم موجب گرد وغبار شده است و همچنین چاله ها عبور و مرور مردم را مختل کرده است، روستاها هم که هنوز خبری از گاز کشی نیست تمهیداتی اندیشیده شود.

,

امام جمعه فهرج: شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح مهمترین شرط رفع مشکلات است

, امام جمعه فهرج: شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح مهمترین شرط رفع مشکلات است,

حجت الاسلام رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نمازجمعه این هفته به سالروز لغو امتیاز تنباکو به فتوای آیت الله شیرازی اشاره و بیان کرد: وقتی مردم پشت سر ولایت فقیه و روحانیت باشند چه ثمره شیرینی دارد؛ یک کلمه مینویسد یک ملت قیام می کند.

,

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: ناامیدی حرف شیطان است و رأی ندادن خوشحال کردن دشمنان اسلام و مسلمین است.

,

آقاملایی با بیان اینکه هر چه مشکلات بیشتر باشد برای حل آنها بیشتر باید در صحنه باشیم اضافه کرد: اگر خواستار آبادانی کشور و رفع مشکلات هستیم باید با رأی خود سرنوشت مان را تعیین کنیم.

,

خطیب جمعه فهرج از شرکت پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح بعنوان مهمترین شرط برای حل مشکلات نام برد و تصریح کرد: شرکت در انتخابات عمل مردان متفکر و فکر مردان عمل است پس برای اینکه روز ۲۸ خرداد را تبدیل به یک حماسه سیاسی و فراموش نشدنی کنیم یا علی میگوییم و رأی می دهیم.

,

امام جمعه کوهبنان:حضور حداکثری در انتخابات سبب قوت شخص منتخب می شود

, امام جمعه کوهبنان:حضور حداکثری در انتخابات سبب قوت شخص منتخب می شود,

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری و با حضور جمعی از مسئولین اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی ، علما و روحانیون ، مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد صاحب الزمان (عج)کوهبنان برگزار شد.

,

حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوا گفت: تقوای الهی، تبعیت از ولایت و رهبری ، تواضع ، فروتنی ، احسان و بخشش، پرهیز از طمع ، یاری کردن دین خدا از موجبات عزت انسان هستند.
وی تاکید کرد: در ماه شوال قرار داریم باید مراقبت کنیم تقوای الهی که در ماه رمضان کسب کردیم در مسائل سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی و …. رعایت کنیم.
امام‌ جمعه کوهبنان با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با دانشجویان افزود: مشارکت بالا در انتخابات و تبیین آثار مهم این مشارکت اولین هدف است.
وی ابراز داشت: حضور حداکثری مردم باعث قوت شخص منتخب می شود ، طمع دشمنان را بسیار کم می کند و در حقیقت تیری به چشم دشمنان و بدخواهان است.
خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: در انتخابات باید انتخاب خوب و مطلوب مورد نظر باشد روی کار آمدن فردی با شاخصه های مومن ، با کفایت ، مردمی ، سرشار از امید ، معتقد به توانمندی های داخلی ، معتقد به جوانان ، عملکرد انقلابی ، عدالت خواه ، مبارزه با فساد و بی عدالتی و…. باید مد نظر باشد.
وی یادآور شد: در عملکرد انقلابی طرف باید سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را بعنوان الگوی خودش قرار دهد ،همواره استکبار ستیز باشد و خود را سرباز ولایت و رهبری بداند.
حجت الاسلام جعفری ادامه داد: کسانی که دم از حقوق بشر می زنند همواره از گروه های تروریستی نظیر طالبان و داعش حمایت می کنند کسانی که فاجعه ای خونین را در افغانستان رقم می زنند.

,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه ریگان: آمریکا نگران توانمندی نظامی مقاومت و نیروی قدس است

, امام جمعه ریگان: آمریکا نگران توانمندی نظامی مقاومت و نیروی قدس است,

حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با اشاره به موضوع انتخابات، اظهار کرد: کسانی که حلقوم رجوی ها شدند؛ بدانند مردم تابع قانون اساسی اند‌؛ قانون اساسی که خون های عزیزی مثل شهید بهشتی پای آن ریخته شده است.

,

امام جمعه شهرستان ریگان ادامه داد: چطور کسی که قانون اساسی این کشور را قبول ندارد، به عنوان کاندیدا نام نویسی می کند؟! در حالیکه اصل شرکت در کاندیداتوری تبعیت از ولی فقیه و قانون اساسی است‌.

,

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه  ” نیروی قدس بزرگترین عامل موثر در جلوگیری از دیپلماسی انفعالی است”بیان کرد: نیروی قدس عامل تحقق سیاست عزتمندانه جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا است.

,

خطیب نماز جمعه ریگان عنوان کرد: توانمندی نظامی مقاومت و نیروی قدس، مهمترین نگرانی آمریکا است و می دانند موشک هایی که مقدمات آن را شهید تهرانی مقدم فراهم کرده در کمین نیروهای نظامی آمریکا است.

,

حجت الاسلام رضازاده تاثیر مکتب شهید سلیمانی را هم مورد تاکید قرار داد و با اشاره به نقش آفرینی نیروی قدس در دو دهه اخیر در کشورهای منطقه اظهار کرد: نیروی قدس ثابت کرد در دیپلماسی فقط صحبت دو طرفه دو مقام وزارت خارجه دو کشور مطرح نیست بلکه در کنار دیپلماسی پارلمانی و… دیپلماسی دفاعی را هم باید اضافه کرد.

,

وی در خاتمه به هشتم شوال، سالروز تخریب حرم ائمه در بقیع اشاره و تصریح کرد:  ریشه همه تفکرات انحرافی و التقاطی که در یک برهه زمانی کوتاه جهلی در میان مردم راه انداخته؛ آمریکا و صهیونیسم است و جریان شناسی جهل برای ما لازم است زیرا هر چه به زمان ظهور نزدیک تر می شویم نیاز به این معرفت بیشتر و مواجهه با جریان جهل بیشتر می شود زیرا مشکل عمده در ظهور همین مواجهه با جهل است.

,

امام جمعه رابر: انتخابات و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی است

, امام جمعه رابر: انتخابات و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی است,

حجت الاسلام والمسلمین محمد دوست محمدی امام جمعه موقت رابر ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری از دو بعد داخلی و بین المللی  بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری از بعد داخلی و بین المللی  بسیار مهم است در عرصه داخلی انتخابات یک نوسازی در کشور است چرا که مردم وارد میدان و کار می شوند و در دستگاه اجرایی یک نوسازی به وجود می‌آید زیرا کار دستگاه اجرایی کشور سنگین است وانتخابات یک نفس تازه به دستگاه اجرایی خواهد داد.

,

امام جمعه موقت رابر گفت: طبق گفته مقام معظم رهبری، از همه مدیریت های کشور رئیس جمهور پر مشغله تر و پر مسئولیت تر است عمده ترین اختیارات کشور در اختیار رئیس قوه مجریه زیر نظر مستقیم ریاست جمهوری است بودجه مصوب کشور در اختیار ریاست جمهوری و امکانات حکومتی کشور اغلب در اختیار رئیس جمهور است لذا کار دستگاه اجرایی کشور سنگین است و انتخابات یک نفس تازه ای با آمدن نیروهای جدید و جوان به دستگاه اجرایی می‌دهد.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در عرصه بین المللی و خارجی تصریح کرد: انتخابات و مشارکت مردم نشاندهنده اقتدار ملی است امکانات دفاعی مهم است اما این مردم و ملت هستند به کشور اقتدار می دهد.
حجت الاسلام دوست محمدی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: هر دوره حضور موثر مردم در انتخابات ریاست جمهوری به معنای همراهی با نظام جمهوری اسلامی است و همین پشتوانه مردمی، ایران را به قدرتی موثر در عرصه خارجی تبدیل کرده است.
وی ادامه داد: به هر اندازه همراهی مردم با حکومت بیشتر باشد، به همان اندازه توطئه‌های دشمنان ایران مستقل شکست خواهد خورد. امام جمعه موقت رابر با اشاره به اینکه در فلسطین دو صفحه در حال ورق خوردن است گفت : رژیم جنایت کار و کودک کش صهیونیستی در اوج ذلت و زبونی است.
وی افزود : صفحه دوم انتفاضه با سنگ شروع شد امروز به موشک رسیده و روز صهیونیست ها را تبدیل به شب کرده است که ملتمسانه تقاضای آتش بس کردند آفرین بر مقاومت فلسطینیان و جبهه مقاومت با همین انتفاضه ها گور صهیونیستی را خواهد کند و قبل از ۲۵سال وعده رهبری شاهد نابودی رژیم کودکش اسراییل باشیم.

,
,
,
,
,

امام جمعه منوجان:جمعیت یکی از اصلی‌ترین مولفه های ایران قوی است

, امام جمعه منوجان:جمعیت یکی از اصلی‌ترین مولفه های ایران قوی است,

حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه آسمینون منوجان در خطبه های این شهر با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب از آحاد جامعه و انقلابیون ، تشکیل دولت جوانان حزب اللهی است که علاج همه مشکلات کشور است .

,

وی افزود: البته اجرای این مطالبه موانعی پیش رو دارد که بزرگترین آنها ممکن است در درون خود جریان انقلاب باشد بنابراین انتخابات ۱۴۰۰ یک آزمون بزرگ برای همه مردم مخصوصا برای مدعیان دینداری و ولایتمداری و ایران دوستان است .

,

خطیب نماز جمعه آسمینون منوجان تصریح کرد:لذا همه ما باید مواظب باشیم چرا که ممکن است عده‌ای به دنبال تخریب شورای نگهبان و نهادهای انقلابی باشند و به تبع آن به دنبال راه‌اندازی فتنه و برهم زدن نظم و امنیت و آرامش کشور باشند.

,

حجت الاسلام احمدی نیک با اشاره به تحولات اخیر منطقه و جهان اظهار کرد: رویداد دیگر این روزهای منطقه فصلی نوین در دفاع مقدس مردم مقاوم فلسطین است آن هم با تغییر موازنه قدرت و معادلات قدس شریف و فلسطین اشغالی است .

,

وی افزود:علیرغم تحرکات وحشیانه صهیونیست‌ها دو اتفاق بزرگ در حال وقوع است اتفاق اول مردم قدس و کرانه باختری رود اردن به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر جای هیچ مماشاتی نیست و تنها راه مبارزه مسلحانه و مقاومت مسلحانه است و اتفاق دوم اینکه مقاومت غزه و حماس و جهاد اسلامی در این دوران دفاع مقدس هموطنان خود را تنها نگذاشتند و با موشک باران اسرائیل به کمک مردم ستمدیده خود آمدند و معادلات را به هم زدند و این اتحاد گروه‌های مبارز فلسطینی و ثمره خون شهدای عزیز به خصوص سید الشهدای جبهه مقاومت شهید سلیمانی است.

,

خطیب نمازجمعه آسمینون (نودژ) با اشاره به سی‌اردیبهشت روز ملی جمعیت بیان کرد: جمعیت موهبت و نعمتی عظیم است رهبر انقلاب اسلامی از سال ۹۰ تاکنون بیش از ۴۰ مرتبه نسبت به مسئله جمعیت و فرزند آوری تاکید داشته و سیاست‌های کلی خانواده و جمعیت را ابلاغ نمودند محورهای اصلی آن مواردی همچون افزایش نرخ باروری، جوان سازی جمعیت، رفع موانع ازدواج وتسهیل آن، ایجاد تسهیلات فرزندآوری، فرهنگ سازی در امر فرزندپروری و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، توانمندسازی جمعیت در سنین کار ،حفظ و جذب جمعیت در روستاها و مناطق مرزی و کم تراکم ،جزایر و سواحل اشاره نمود .

,

امام جمعه آسمینون (نودژ) تاکید کرد :جمعیت یکی از اصلی‌ترین مولفه های ایران قوی است و امروز دشمن روی تضعیف این مولفه کار می کند البته از سال ها پیش شروع کرده است لذا جنگ جمعیتی خطرناک ترین جنگ بر علیه ایران قوی است یکی از راهها و ابزار دشمن در این جنگ ترویج سبک زندگی غربی است که پنهانی ترین و خطرناک ترین لایه جنگ فرهنگی دشمن است لذا هم مردم و هم مسئولان در این زمینه وظیفه دارند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه