اخبار داغ

در واکنش به انتقادات؛

رامبد جوان از نویسندگان عذرخواهی کرد/ بی ملاحظگی تیم «خندوانه»

رامبد جوان از نویسندگان عذرخواهی کرد/ بی ملاحظگی تیم «خندوانه»
رامبد جوان از آنچه که در «خندوانه» نسبت به بی احترامی به نویسندگان رخ داد عذرخواهی کرد و آن را حاصل بی ملاحظگی خودش، تیم خندوانه و پخش شبکه نسیم دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برنامه «خندوانه» چهارشنبه شب ۲۲ اردیبهشت و در آستانه عید از فوتبالی‌هایی چون خداداد عزیزی و فیروز کریمی به برنامه دعوت به عمل آورد و با آنها بازی‌هایی را ترتیب داد. در یکی از این بازی‌ها جواب کریمی و عزیزی به سوال مسابقه درباره نام بردن از سه نویسنده باعث واکنش‌هایی شد که در نگاه مخاطبان برنامه تعبیر به بی احترامی به نویسندگان شد و بدتر از جواب آن‌ها خود رامبد جوان بود که به نوعی با خنده به پاسخ‌های فیروز کریمی واکنش نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ویدئوی این بخش از برنامه در شبکه‌های اجتماعی بازتاب پیدا کرد و طی یکی دو روز گذشته جمعی از نویسندگان و منتقدان در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های انتقادی به آن نشان دادند. سپس شب گذشته رامبد جوان در پیامی نسبت به آنچه در برنامه رخ داد عذرخواهی کرد.

,

متن عذرخواهی وی را در زیر می‌خوانید:

,

«سلام به اهالی قلم.

,

در برنامه خندوانه چهارشنبه شب در کنار دو مهمان محترم، لحظه‌ای پیش آمد که برای من غیر قابل کنترل شد و متاسفانه واکنش من تنها خندیدن بود. واقعاً از پخش این لحظه هم بسیار متاسفم و این هم به خاطر بی‌دقتی و بی‌ملاحظگی من و تیم خندوانه و تیم پخش شبکه نسیم است.

,

اینجانب از همه اهالی قلم در کل تاریخ بزرگ این کشور با آثار جاودانشان تمام قد عذر می‌خواهم و یقین می‌دهم هیچوقت چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

,

من همیشه با افتخار مخاطب و خواننده آثار لذت‌بخش و بی‌مثال ادبیات کشورمان بوده‌ام و هستم و خواهم بود و هیچگاه از ترویج کتابخوانی در هر موقعیتی که داشته‌ام و خواهم داشت دریغ نکرده و نخواهم کرد.»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه