اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد؛

حضور گسترده ملت ایران مانع از انحراف انتخابات به سمت خلاف منافع ملی می شود

حضور گسترده ملت ایران مانع از انحراف انتخابات به سمت خلاف منافع ملی می شود
صباح زنگنه گفت: چنانچه مردم با نسبت های بالا در انتخابات شرکت کنند از اینکه انتخابات به تدریج به سمت اقدامات خلاف منافع مردم کشیده شود جلوگیری خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صباح زنگنه در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه در کشورمان پایه و مبنای این است که نظام مبتنی بر رأی مردم است، گفت: به هر اندازه که مردم حضور داشته باشند و بتوانند در تعیین سرنوشت سیاسی کشور نقش ایفا کنند، به این موضوع بیشتر عمل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به اینکه انتخابات یک ساز و کار و ابزار است که می تواند مفهوم حضور و نقش مردم را در جمهوریت روشن کند، عنوان کرد: روش های دیگری نیز وجود دارد اما انتخابات، موضوعی است که به تعیین جهت گیری های سیاسی نظام، حکومت و دولت منجر می شود.

,

وی بیان کرد: انتخاب رئیس جمهور به عنوان نفر دوم کشور است که بسیاری از ابعاد اجرایی کشور در اختیار این فرد خواهد بود، بنابراین رئیس جمهور نقش بسیار مهمی را در این جهت گیری ایفا می کند و چنانچه مردم با نسبت های بالا در انتخابات شرکت کنند از اینکه انتخابات به تدریج به سمت اقدامات خلاف منافع مردم کشیده شود جلوگیری خواهد شد.

,

زنگنه ابراز کرد: چنانچه مردم با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی حاضر شوند و با آگاهی و دقت این مشارکت را رقم بزنند، مزدوران خارجی مشاهده می کنند که مردم به چه اندازه برای سرنوشت خود و کشورشان حساس هستند و به این مهم اهمیت می دهند.

,

این کارشناس مسائل بین الملل اظهار کرد: در محاسبات سازمان های بین المللی و کشورهای خارجی هر اندازه شاخص حضور مردم پر رنگ تر باشد، از این مهم حکایت دارد که آنها احترام بیشتری برای ما قائل خواهند بود و در نتیجه در اعمال فشار علیه مردم و نظام تجدید نظر خواهند کرد.

,

وی خاطر نشان کرد: چرا که یکی از سیاست های افزایش تحریم این است که مردم را تحت فشار قرار دهند، تا مردم مأیوس شوند و از نظام و حاکمیت فاصله بگیرند؛ بنابراین با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی سازمان های بین الملل و کشورهای خارجی متوجه خواهند شد که جمهوری اسلامی ایران به کدام سمت می رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه