اخبار داغ

پرسپولیس آنالیز بسیار خوبی روی استقلال انجام داده بود

مومنی: استقلال با مهار قایدی به بن بست تاکتیکی می خورد/ تیم مجیدی نتوانست بازی را خوب مدیریت کند

مومنی: استقلال با مهار قایدی به بن بست تاکتیکی می خورد/ تیم مجیدی نتوانست بازی را خوب مدیریت کند
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال نتوانست بازی را خوب مدیریت کرده و از ظرفیت های موجود خود استفاده کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مومنی پیشکسوت استقلال در خصوص علت باخت استقلال در بازی دربی اظهار داشت: با توجه به صحبت هایی که قبل از بازی انجام شد، تصور بر این بود که استقلال از همه ظرفیت های موجود خود استفاده کند؛ اما سیستمی که در ابتدا به کار گرفته شد، یک مقدار همه را دچار شک و شبهه کرد؛ زیرا معمولا در اینجور موارد مربیان جوان از داشته هایشان نهایت استفاده را می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: به نظرم ظرفیت استقلال در چیدمان اول یک مقدار خدشه وارد کرد و اگرچه بازیکنان این تیم در نیمه اول خیلی خوب ظاهر شدند؛ اما موقعیتی هم نتوانستند ایجاد کنند؛ زیرا پرسپولیس آنالیز بسیار خوبی روی استقلال انجام داده بود.

,

مؤمنی تصریح کرد: مهدی قایدی زمانیکه نتوانست در اجرای کارهای تیمی موفق شود، استقلال به بن بست تاکتیکی می خورد و پرسپولیس دیروز این کار را کرد؛ اگرچه در بعضی از موارد قایدی با کارهای خلاقانه خود توانست موقعیت هایی را برای تیمش ایجاد کند؛ اما این برای استقلال کافی نبود و نتوانست آن را به خواسته خود برساند.

,

مهاجم سابق استقلال که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، ادامه داد: اگرچه بازی کاملا متعادل بود و هیچ یک از تیم ها نتوانستند موقعیت آنچنانی روی دروازه حریف به وجود بیاورند؛ اما پرسپولیس از موقعیت حداقلی که بدست آورد، نهایت استفاده را کرد. البته این موقعیت برای استقلال هم به وجود آمد؛ اما قایدی در موقعیت آفساید بود. به نظرم لحظه آخر استقلال نتوانست بازی را خوب مدیریت کند و از ظرفیت های موجود خود استفاده کند؛ در نتیجه بازی را واگذار کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه