اخبار داغ

اعزام دختران تکواندوکار ایرانی برای کسب سهمیه المپیک/ مؤمن‌زاده و کیانی، دوشنبه در اردن

اعزام دختران تکواندوکار ایرانی برای کسب سهمیه المپیک/ مؤمن‌زاده و کیانی، دوشنبه در اردن
مهلا مومن‌زاده و ناهید کیانی به عنوان نمایندگان تکواندو کشورمان برای کسب سهمیه المپیک توکیو، دوشنبه راهی اردن خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا با حضور ۲۱۷ تکواندوکار طی روزهای ۳۱ اردیبهشت و یکم خردادماه به میزبانی "امان" اردن و در سالن "کمپینسکی" برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مهلا مومن زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم و ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم هوگوپوشان کشورمان هستند که برای کسب سهمیه المپیک توکیو در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود می‌روند. هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور به عنوان مربی است.
,
 
,
برهمین اساس ملی پوشان تکواندو کشورمان ساعت ۸:۳۵ صبح روز دوشنبه - ۲۷ اردیبهشت ماه تهران را به مقصد استانبول ترک می کنند و سپس راهی "امان" اردن می‌شوند. تکواندوکارانی که به فینال این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کنند می‌توانند جواز حضور در بازی‌های المپیک توکیو را بدست آورند.
,
 
,
براساس برنامه اعلامی، جلسه سرپرستان و مراسم قرعه کشی روز پنجشنبه - ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ انجام می‌شود؛ رقابت های روز نخست (جمعه - ۳۱ اردیبهشت ماه) در اوزان ۴۹- و ۶۷- کیلوگرم زنان و ۶۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان انجام می شود که در روز نخست مهلا مومن زاده نماینده ایران است. مسابقات روز دوم (شنبه - یکم خردادماه) نیز در اوزان ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان و ۵۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد که ناهید کیانی تکواندوکار کشورمان است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه