اخبار داغ

رئیس انجمن پارادوومیدانی جانبازان و معلولین خبر داد

ترکیب نهایی تیم ملی پارادوومیدانی بعد از رکوردگیری مشخص می شود

ترکیب نهایی تیم ملی پارادوومیدانی بعد از رکوردگیری مشخص می شود
رئیس انجمن پارادوومیدانی گفت: بعد از برگزاری آخرین مرحله رکوردگیری، لیست نهایی تیم ملی را اعلام خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، بهمن رضایی رئیس انجمن پارادوومیدانی اظهار داشت: اردوی آمادگی تیم ملی پارادوومیدانی به صورت متمرکز برای مردان و بانوان در جزیره کیش و تهران در حال برگزاری است و ملی پوشان تمرینات تکنیکی و بدنسازی خود را زیر نظر مربیان پیگیری می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: از عملکرد ملی پوشان رضایت دارم و آنها در آمادگی خوبی به سر می برند. برخی از ورزشکاران هم که قرار در این مرحله از رکوردگیری شرکت کنند، به صورت غیرمتمرکز در حال تمرین هستند و خوشبختانه آنها نیز در وضعیت خوبی دارند.

,

رضایی افزود: پس از برگزاری آخرین مرحله رکوردگیری، لیست نهایی تیم ملی مشخص خواهد شد و پس از یک هفته استراحت، اردوهای آماگی با حضور ملی پوشان به صورت متمرکز پیگیری می شود تا با آمادگی کامل راهی پارالمپیک شویم.

,

 

,

وی عنوان کرد: هدف انجمن و تیم ملی پارادوومیدانی کسب بهترین نتیجه در پارالمپیک توکیو است و امیدوارم که در این رقابت ها ملی پوشان بتوانند با کسب خوشرنگترین مدال ها عملکردی بهتری نسبت به ریو داشته باشند و از افتخارآفرینان کاروان کشورمان باشند.

,

رئیس انجمن در پایان گفت: از مسئولین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برای حمایت هایی که از تیم ملی و انجمن برای برپایی اردوها و برگزاری رکوردگیری داشتند، تشکر و قدردانی می کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه