اخبار داغ

براساس دستور کار نمایندگان صورت خواهد گرفت؛

گزارش کمیسوین صنایع از سیاست های تنظیم بازار در صحن علنی مجلس

گزارش کمیسوین صنایع از سیاست های تنظیم بازار در صحن علنی مجلس
گزارش شور دوم کمیسیون صنایع در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار در دستور کار این هفته نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دستورکار هفته جاری مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه 26، 28 و 29 اردیبهشت‌ماه اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش در مورد لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، گزارش کمیسیون قضائی درباره لایحه دوفوریتی شوراهای حل اختلاف، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور در مورد لایحه درآمد پایدار و و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بخشی از دستورکارهای صحن علنی مجلس در هفته جاری است. 

,

گزارش شور دوم کمیسیون صنایع در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار و گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی و گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشین‌آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب از دیگر دستورکارها است.

,

سؤالات جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد از وزیر صمت و همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی درباره اجرای سامانه‌های نظارتی در حوزه امور بانکی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان‌روا و مبادلات داخلی آن در کشور و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران از دیگر دستورکارهای صحن علنی مجلس است.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه