اخبار داغ

سرپرست دبیری فدراسیون وررزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خبر داد:

استفاده از ظرفیتهای 21 استان در انتخابی تیم ملی کشتی پهلوانی و مسابقات تعیین پهلوان

استفاده از ظرفیتهای 21 استان در انتخابی تیم ملی کشتی پهلوانی و مسابقات تعیین پهلوان
سرپرست دبیری فدراسیون وررزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: برای اولین بار از ظرفیت فنی داوران و اعضای کمیته فنی 21 استان در رقابت های انتخابی تیم ملی و مسابقات کشتی پهلوانی تعیین پهلوان سال 1400 کشور استفاده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، مسعود ملکی سرپرست دبیری فدراسیون وررزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در این باره مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی پهلوانی و مسابقات تعیین پهلوان اظهار داشت: رقابت های انتخابی تیم ملی و تعیین پهلوان کشور، 2 رویداد مهم و حساس در این رشته است که می بایست در اجرای آن از داوران و عوامل فنی مجرب در آن استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرپرست دبیری فدراسیون در ادامه افزود: بر همین اساس برای جلوگیری تضییع حق ورزشکاران و قهرمانان این رشته که در این دو رقابت حساس و جذاب شرکت می کنند از داوران و کمیته فنی مجرب 21 استان استفاده خواهیم کرد که این موضوع برای اولین بار در تاریخ این رشته ملی اتفاق خواهد افتاد.

,

ملکی با بیان اینکه سلامتی شرکت کنندگان در این رقابت ها از اهم موضوعاتی است که فدراسیون آن را سرلوحه کار خود قرار داده، خاطرنشان کرد: قهرمانانی که در این مسابقات شرکت خواهند کرد می بایست تست کرونای خود که مربوط به 72 ساعت قبل از حضور در فرآیند پذیرش می باشد را همراه داشته باشند.

,

از حضور افرادی که تست کرونای خود را در دست نداشته باشند، توسط همکارانمان که از فدراسیون پزشکی ورزشی در محل پذیرش مستقر هستند، ممانعت به عمل خواهد آمد.

,

سرپرست دبیری فدراسیون پهلوانی بیان داشت: پذیرش از داوطلبان حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی و تعیین پهلوان کشور طبق جدول زمانبدی اعلام شده صورت خواهد پذیرفت، همانطور که برنامه ریزی شده است در ابتدا از ورزشکاران، داوران، مربیان، عوامل فنی و اجرایی و... توسط همکاران در فدراسیون پزشکی ورزشی تست کرونا گرفته خواهد شد و کسانی که در زمان تعیین شده جهت انجام تست کرونا حضو نداشته باشند از ثبت نام و حضور آنها در این مسابقات جلوگیری به عمل خواهد آمد.

,

سرپرست دبیری فدراسیون با توجه به تاکیدات فراوان در رابطه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ایام فراگیری کرونا افزود: هر ورزشکار می بایست برای رعایت بهداشت فردی، همراه خود شلوارک کشتی پهلوانی، دوبند کشتی و دیگر وسایل شخصی را همراه داشته باشد.

,

مسعود ملکی در رابطه با بازبینی و داوری رقابت های مجازی خاطر نشان کرد: فیلم های مربوط به رقابت های مجازی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و میل گیری سنگین روز 29 اردیبهشت ماه سالجاری بازبنی و اسامی 6 نفر برتر در اوزان رشته های مختلف رده های سنی یادشده برای حضور در رقابت های نهایی و 6 نفر برتر رقابت های میل گیری سنگین برای حضور در انتخابی تیم ملی روز 30 اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه