اخبار داغ

کیانی: با تمام وجود به دنبال کسب سهمیه هستم/ تلاش می‌کنم پاسخ اعتماد کادرفنی را بدهم

کیانی: با تمام وجود به دنبال کسب سهمیه هستم/ تلاش می‌کنم پاسخ اعتماد کادرفنی را بدهم
ملی‌پوش تکواندو ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: آمادگی خوبی برای حضور در این رقابت‌های سرنوشت ساز بدست آورده‌ام؛ مطمئن هستم بهترین نتیجه را می‌گیرم و سال طلایی برای تکواندو بانوان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناهید کیانی تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم کشورمان که موفق شد جواز حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو را بدست آورد در خصوص میزان آمادگی خود گفت: تمرینات فنی و بدنسازی را پشت سر گذاشتیم و حالا وارد فاز سرعت شده‌ایم؛ خدا را شکر بعد از طی شدن چندین ماه که در اردو هستیم از نظر فنی در جایگاه خوبی قرار داریم. برای حضور در این رقابت سرنوشت ساز آماده ام؛ مطمئن هستم بهترین نتیجه را می‌گیرم و امسال، سال طلایی برای تکواندو بانوان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کایپتان تیم‌ملی تکواندو بانوان اینطور ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا وقفه طولانی برای برپایی تمرینات و حضور در مسابقات داشتیم و تنها تورنمنتی که در آن شرکت کردیم رقابت‌های ترکیه بود. با توجه به محدودیت های موجود برای حضور در تورنمنت های بین المللی سعی کردیم نهایت استفاده را ببریم.

,

نماینده وزن 57- کیلوگرم کشورمان با اشاره به نتایج کسب شده در تورنمنت ترکیه گفت: این رقابت‌ها نشان داد هیچ چیز از تکواندوکاران قدرتمند کم نداریم و می‌توانیم به راحتی در مقابل آنها قرار بگیریم؛ تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سهمیه بازی‌های المپیک توکیو را بدست آوریم و در این رویداد بزرگ نیز موفقیت خود را تداوم بخشیم.

,

کیانی خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده تکواندو ایران در مسابقات کسب سهمیه شرکت می‌کنم که باعث می‌شود همه نگاه‌‌ها سمت من باشد، قطعا این موضوع مسئولیتم را سنگین‌تر می‌کند اما به دید یک فرصت ویژه به آن نگاه می‌کنم تا بتوانم موفق عمل کرده و انتظارات را برآورده سازم.

,

وی اینطور ادامه داد: از اینکه به عنوان تکواندوکار ایرانی در این رویداد شرکت می‌کنم حس خیلی خوبی دارم؛ احساس می‌کنم همه ورزشکاران این رشته چشم و دلشان به این مسابقه است. خیلی خوشحالم که کادرفنی به من اعتماد کردند و تمام تلاشم را می‌کنم تا با عملکردم به بهترین شکل پاسخ این اعتماد آنها را بدهم.

,

هوگوپوش وزن 57- کیلوگرم گفت: نسبت به حریفان شناخت دارم و با برخی از آنها مبارزه کرده‌ام؛ مهم‌ترین حریف من "پاناپا هارنسوجین" از تایلند است که عنوان قهرمانی جهان و نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد؛ من پیش از این او را در بازی‌های آسیایی شکست داده‌ام و امیدوارم در این رقابت‌ها نیز بتوانم برای دومین مرتبه او را از پیش رو بردارم. نماینده فیلیپین طلا آسیا و برنز بازی‌های آسیایی و نماینده ویتنام نیز برنز آسیا و برنز بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارد اما من برای حضور در این رقابت‌ها آماده هستم.

,

کیانی افزود: حس خیلی خوبی دارم و در هیچ اردویی حتی زمانی که مدال طلا گرفته‌ام این حس را تجربه نکرده‌ام؛ اصلا دلم نمی‌خواهد این حس و فرصت حضور در المپیک را از دست بدهم چراکه حتی شرکت در بزرگ‌ترین آوردگاه ورزشی برای هر ورزشکاری ارزشمند است.

,

کاپیتان تیم‌ملی تکواندو بانوان گفت: من و مهلا از آمادگی بالایی برخوردار هستیم و امیدواریم بتوانیم در ابتدای راه، کسب سهمیه کنیم و بعد از آن به مدال المپیک برسیم. این فرصت ممکن است تنها یک بار برای هر شخص اتفاق بیفتد و تلاش می‌کنم نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم، از مردم می‌خواهم برای ما دعا کنند تا از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه