اخبار داغ

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز:

بازگشایی صنوف گروه شغلی ۳ و ۴ ابلاغ نشده است/ کاهش روند بیماران کرونایی بستری در البرز

بازگشایی صنوف گروه شغلی ۳ و ۴ ابلاغ نشده است/ کاهش روند بیماران کرونایی بستری در البرز
مهرداد بابایی گفت: امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم سیر نزولی ویروس کرونا با شتاب بیشتری ادامه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز امروز شنبه به ثبات وضعیت کرونایی استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم سیر نزولی ویروس کرونا با شتاب بیشتری ادامه داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مهرداد بابابی با اشاره به روند کاهشی تعداد بیماران بستری شده و مراجعات حضوری به مراکز درمانی، افزود: در حال حاضر ۹۳۵ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند و تعداد مراجعات روزانه حضوری هم به ۱۷۰۰ نفر در روز رسیده است.
,
 
,
وی به فوت ۱۲ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: تا کنون تصمیمی از سوی ستاد ملی کرونا در خصوص بازگشایی صنوف گروه شغلی ۳ و ۴ ابلاغ نشده است و فعالیت آنها در شهرهای قرمز و نارنجی تخلف است.
,
 
,
سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز فعالیت واحدهای صنفی گروه ۲ را ۱۴ روزه و آزمایشی دانست و تصریح کرد: در حال حاضر تنها شهرستان قرمز البرز فردیس است و به جز طالقان و اشتهارد که زرد هستند، مابقی شهرستان‌ ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه