اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

منتظر نظر مقام معظم رهبری درباره نامه ظریف هستیم

منتظر نظر مقام معظم رهبری درباره نامه ظریف هستیم
شهریار حیدری در خصوص جلسه نمایندگان مجلس با آقای ظریف راجع به فایل صوتی گفت: فضای جلسه کاملاً انتقادی و جدی بود و در نهایت ظریف گفت نامه ای به محضر رهبر انقلاب ارسال کرده که ما هم منتظر نظر معظم له هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز درباره جلسه نمایندگان مجلس با آقای ظریف راجع به فایل صوتی اظهار داشت: آقای ظریف به کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی دعوت شد، البته نمایندگان سایر کمیسیون ها نیز حضور داشتند  و درباره فایل صوتی و چگونگی پخش آن از وی سوال شد.

 وی افزود: آقای ظریف اظهار کرد طبق سنوات گذشته و روال انتقال دولت، وزرا موظف هستند تجربیات خود را در چند ساعت به وزرای بعدی انتقال دهند که در همین راستا با مرکز پژوهش های استراتژیک ریاست جمهوری  به عنوان متولی این امر در قالب هفت ساعت و ۱۰ دقیقه مصاحبه کرده که سه ساعت آن تحت عنوان فایل صوتی پخش و برداشت های متفاوتی از آن انجام شد.

حیدری تصریح کرد: آقای ظریف عنوان کرد هیچ قصد و غرضی مبنی بر تضعیف مقام حاج قاسم نداشته بلکه در راستای تقویت جایگاه حاج قاسم هم صحبت کرده است.

وی عنوان کرد: این همه توجیهات آقای ظریف بود اما نمایندگان از این توضیحات قانع نشدند البته بخشی از سخنان وی قابل قبول است  و بخشی نیز توجیه بردار نبود.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در نهایت آقای ظریف گفت نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری نوشته و درباره این فایل صوتی توضیح داده و آنچه نظر معظم له است برای ما مهم خواهد بود.

حیدری خاطر نشان کرد: منتظر هستیم ببینیم نظر مقام معظم رهبری درباره نامه ای که آقای ظریف نوشته، چیست.

وی افزود: فضای جلسه کاملاً انتقادی و جدی بود و هر دو طرف عصبانی شدند و نتوانستند همدیگر را متقاعد کنند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین طبق روال عادی مجلس شورای اسلامی از وزرا چند سوال پرسیده می‌شود که از آقای ظریف هم درباره موضوعات مختلف نظیر وضعیت کشور در حوزه برجام، وضعیت ایران از نظر روابط با برخی کشورهای دیگر و... پرسیده شد که بازهم نمایندگان قانع نشدند و به صحن علنی مجلس ارجاع شد.

حیدری با بیان اینکه مقرر شد آقای ظریف در زمان مقرر در صحن حاضر شود و به سوالات نمایندگان پاسخ دهد، گفت: این همه آنچه بود که طی سه ساعت جلسه در کمیسیون امنیت ملی مجلس با آقای ظریف رخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه