اخبار داغ

در روز پر نوسان؛

چراغ سبز بورس در نخستین روز هفته روشن شد/۲۰ هزار میلیارد تومان ارزش معاملات بازار سهام

چراغ سبز بورس در نخستین روز هفته روشن شد/۲۰ هزار میلیارد تومان ارزش معاملات بازار سهام
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۵۵۲۳ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۱۸۹ هزار واحد ایستاد و ارزش معاملات معامله گران در تالار شیشه‌ای به حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز شنبه و در نخستین روز هفته با افت قیمت‌ها و افزایش عرضه آغاز بکار کرد اما به گذشته بیش از یک ساعت از معاملات نمادها با نوسان منفی قیمت همراه بود که تقاضا بهبود یافت و شاهد رشد قیمت در نمادهای بزرگ بازار بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
شاخص کل بورس به عنوان نماگر بازار سرمایه در ساعت نخست معاملات منفی بود اما با افزایش تقاضا شاخص مثبت شد که در ساعت پایانی بازار با افت همراه بود ولی مثبت ماند.
, شاخص کل بورس به عنوان نماگر بازار سرمایه در ساعت نخست معاملات منفی بود اما با افزایش تقاضا شاخص مثبت شد که در ساعت پایانی بازار با افت همراه بود ولی مثبت ماند.,
 
,
معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۵۳۴ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۵ میلیارد و ۱۹۳ میلیون سهم و ارواق مالی را دست به دست کردند.
,
 
,
ارزش کل معاملات به بیش از ۱۹ هزار و ۸۱۸ میلیارد تومان رسید و ارزش معاملات خرد سهام حدود  ۳۷۱۱ میلیارد تومان بود. حقیقی‌ها بیش از ۱۲۱ میلیارد تومان پول از بازار سهام خارج کردند.
,
 
,
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۵۵۲۳ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۵۲۴ واحد ایستاد. شاخص هم وزن هم با ۲۹۶۶ واحد افت به ۴۱۴ هزار و ۹۰۴ واحد رسید.
, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۵۵۲۳ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۵۲۴ واحد ایستاد. شاخص هم وزن هم با ۲۹۶۶ واحد افت به ۴۱۴ هزار و ۹۰۴ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در بورس تهران بیش از ۳ میلیارد و ۹۳۸ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۴۰۴ هزار معامله و به ارزش ۳۸۹۱ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و پالایش نفت اصفهان بیشترین اثر مثبت را بر شاخص گذاشتند و در مقابل نماد گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با بیشترین اثر منفی در کاهش رشد شاخص بیشترین اثر را داشت. 
,
 
,
شاخص فرابورس ایران نیز در روز جاری مثبت بود و با ۶۰ واحد رشد عدد ۱۷ هزار و ۵۵۳ واحد را ثبت کرد.
, شاخص فرابورس ایران نیز در روز جاری مثبت بود و با ۶۰ واحد رشد عدد ۱۷ هزار و ۵۵۳ واحد را ثبت کرد.,
 
,
معامله گران در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۱۹۳ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۱۳۰هزار معامله و به ارزش ۱۵ هزار و ۹۲۷ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سنگ آهن گهرزمین، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان و سرمایه گذاری مالی سپهرصادرات با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص نقش داشتند و در مقابل نماد توکاریل با بیشترین اثر منفی مانع رشد بیشتر شاخص شد.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه