اخبار داغ

بیانیه عجیب باشگاه پرسپولیس در حمایت از وزیر ارتباطات/ هرگز هواداران‌مان را تنها نمی‌گذاریم!

بیانیه عجیب باشگاه پرسپولیس در حمایت از وزیر ارتباطات/ هرگز هواداران‌مان را تنها نمی‌گذاریم!
باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای را در خصوص حمایت از محمدجواد آذری جهرمی منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای نسبت به صحبت‌های سرمربی استقلال در مورد وزیر ارتباطات واکنش نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این بیانیه آمده است:

,

"در پایان دربی که با برتری یک بر صفر سرخپوشان ایران همراه بود، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری، علیه محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صحبت‌های تند، سخیف و توهین‌آمیزی به زبان آورد.

,

آذری‌جهرمی یکی از هواداران پروپاقرص پرسپولیس محسوب می‌شود و نَفس رقابت ورزشی ایجاب می‌کند احترام متقابل بین تیم‌ها، مربیان، بازیکنان و هواداران حفظ شود. آقای فرهاد مجیدی به واسطه سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال  ایران، بدون تردید با مسائل اخلاقی آشناست و مشخص است که به صورت آگاهانه از مرزهای اخلاقی عبور و به هوادار پرسپولیس توهین کرده است.

,

این موضوع به صورت جدی توسط باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی مورد پیگیری قرار می‌گیرد زیرا این باشگاه هرگز هوادارانش را تنها نمی‌گذارد و بدون توجه به سِمت، عنوان، جایگاه اجتماعی و شغل طرفدارانش، از همه آنها دفاع خواهد کرد.

,

همچنین از باشگاه محترم استقلال این انتظار می‌رود که ضمن برخورد جدی با سرمربی جوان این تیم، از خانواده بزرگ هواداران میلیونی پرسپولیس عذرخواهی کند. این کمترین توقع باشگاه و هواداران پرسپولیس است.

,

بدون تردید، بی‌اخلاقی در بیان نظرات و دیدگاه‌ها و همچنین توهین به افراد حقیقی و حقوقی، کار دشواری نیست، اما پایبندی به اخلاق، وظیفه همه افراد جامعه به خصوص چهره‌های سرشناس و محبوب نزد مردم است.

,

امیدواریم مدیران باشگاه استقلال با اتخاذ تصمیم و سیاستی اخلاق‌مدارانه و به دور از تعصب‌های رنگی، نسبت به رفتار ناپسند سرمربی خود در نشست خبری اقدام کنند تا این قبیل مسائل و توهین مربی یک تیم به هواداران تیم دیگر، به الگویی برای جامعه تبدیل نشود."

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه