اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

حمله آمریکا به هزاره انتقام از شکست‌ در منطقه خاورمیانه است

حمله آمریکا به هزاره انتقام از شکست‌ در منطقه خاورمیانه است
ذبیح الله سالخورده گفت: مریکایی ها قصد دارند با هماهنگی دولت افغانستان و سست کردن کمربند امنیتی هزاره‌ای های افغان، انتقام پادگان‌های آسیب دیده و شکست‌های جنگ های نیابتی را اینگونه جبران کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ذبیح الله سالخورده کارشناس مسائل سیاسی در ارتباط با شهادت جمعی از دانش آموزان دختر افغانی به خبرنگار راه آرمان گفت: بیش از دو دهه است که آمریکایی ها به بهانه مبارزه با تروریسم با حمله به کشورهای شیعه نشین خاورمیانه با ایجاد آشیانه زنبور (داعش) مسلمانان را به صورت نیابتی و مستقیم ترور می کنند، اما درون دیپلماسی میدان زمین گیر شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود:  آمریکایی ها با انتخاب کشورهایی که دامنه دیپلماسی میدان ضعیف تر و درصد آسیب پذیری بالایی دارند، سعی کردند حمله کنند و با ایجاد شکاف، چند پارگی و از بین بردن ثبات امنیتی همسایگان ایران ابتدا محل اسکان نزدیکی با کشور ما انتخاب کرده، سپس با میدان داری و تزریق هرج و مرج به داخل ایران به ما ضربه وارد کنند.

,

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: پروژه ای که با تحلیل دقیق و به موقع ژنرال‌های ایرانی به ویژه سردار سلیمانی شناسایی و نقش بر آب شد، در کمترین زمان ممکن نقطه تهدید را تبدیل به فرصت شد چرا که دشمن هزاران کیلومتر راه را پیموده و خود را در تیررس غالب توانایی‌های ایرانیان قرار داده است.

,

سالخورده ابراز کرد: از اصلی ترین ارکان این موقعیت و موفقیت، دین، مذهب همچنین زبان مشترک شیعیان کشورهای مورد هدف آمریکا با ایران به ویژه عراق و افغانستان است که توانست کفه ترازو را به سمت ما سنگین تر کند.

,

وی یادآور شد: یکی از این ظرفیت‌ها قوم هزاره شیعه در افغانستان به ویژه لشکرهای فاطمیون و زینبیون است که تا جغرافیای سوریه به کمک دیپلماسی میدان مقاومت شتافتند.

,

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اگرچه دیپلماسی میدان طی هشت سال دولت حسن روحانی توسط گمراهان غرب پرست دچار آسیب هایی شد و شاه مهره اصلی یعنی سپهبد سلیمانی را از دست داد و نهایتا با انتشار فایل صوتی وزیر امورخارجه دولت اصلاح طلبان رسوایی پنهان هشت ساله از دل شبکه سعودی، صهیونیستی ایران اینترنشنال، سخنگوی تروریست‌های الاحوازیه بیرون زد.

,

سالخورده گفت: حال به نظر می رسد آمریکایی ها قصد دارند با هماهنگی دولت افغانستان و سست کردن کمربند امنیتی هزاره‌ای های افغان که در دیپلماسی میدان ایرانی ها جزء پیش قراولان بوده اند، انتقام پادگان‌های آسیب دیده و شکست‌های جنگ های نیابتی را اینگونه جبران کنند.

,

وی ادامه داد: انتقامی که داغ های شیعیان کابلی و آرزوهای پدران زجر کشیده را با دفن کردن پاره های تنشان تشدید می کنند.

,

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: اما خون‌های به ناحق ریخته بیش از هشتاد دختر بیگناه هزاره، اراده های این قوم شیعه را محکم و استوارتر خواهد کرد.

,

سالخورده در پایان خاطرنشان کرد: آنان پرورش یافته مکتب هایی چون عاشورا و سردار دل های ایرانیان هستند که خونشان اربعین چند میلیونی و شهادتشان تشییع میلیونی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه