اخبار داغ

پزشکی؛ آرزوی یک دختر فلسطینی + فیلم

پزشکی؛ آرزوی یک دختر فلسطینی + فیلم
رسانه انگلیسی با انتشار ویدئویی دلخراش، یک دختر ۱۰ ساله فلسطینی را در میان ویرانی های پس از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به تصویر کشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ رسانه انگلیسی میدل‌ایست‌آی با انتشار ویدئویی دلخراش نوشت: یک دختر ۱۰ ساله فلسطینی پس از حملات هوایی رژیم صهیونیستی وقتی که از ویرانی خانه ای در همسایگی خود و شهادت ۸ کودک و ۲ زن حرف می زد، به شدت گریه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, میدل‌ایست‌آی,

"نادین عبدل طیف" به خبرنگار این خبرگزاری گفت: این عادلانه نیست. من همیشه بیمار هستم. نمی دانم چرا، ولی نمی توانم هیچ کاری انجام بدهم. به این وضعیت نگاه کنید. انتظار دارید در این ویرانی چه کاری انجام بدهم؟ این وضعیت را درست می کنید؟

,

نادین افزود: من فقط ۱۰ سال دارم و حتی نمی توانم به این شرایط رسیدگی کنم. برای کمک به مردم خودم می خواهم یک پزشک یا چیز دیگری بشوم، اما نمی توانم. من فقط یک کودک هستم و حتی نمی دانم باید چه کار کنم.

,

وی ادامه داد: من ترسیده ام، اما نه خیلی. هیچ کاری نمی توانم برای مردم خودم انجام دهم، چون فقط ۱۰ سال دارم. وقتی به تمام این ویرانی ها نگاه می کنم به معنای واقعی هر روز اشک می ریزم.

,

نادین گفت: از خودم پرسیدم که چرا ما مستحق این وضعیت هستیم؟ باید چه کار کنیم؟ خانواده من می گویند که آنها از ما متنفر هستند و ما را دوست ندارند، چون ما مسلمان هستیم. چرا مسلمانان با شما این کار را نمی کنند؟ به تمام کودکان اطراف من نگاه کنید، آنها فقط کودک هستند. چرا به سمت آنها موشک پرتاب می کنید و آنها را به قتل می رسانید؟ این عادلانه نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه