اخبار داغ

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی:

مشارکت مردم در انتخابات قدرت چانه‌زنی ایران در عرصه بین‌المللی را افزایش می دهد

مشارکت مردم در انتخابات قدرت چانه‌زنی ایران در عرصه بین‌المللی را افزایش می دهد
آصفری به اهمیت حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: هرچه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد و دولت با پشتوانه بیشتر مردم انتخاب شود قدرت چانه‌زنی برای احقاق حقوق مردم در عرصه بین‌الملل و سیاست خارجی بیشتر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب با اشاره به انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ گفت: امیدواریم مردم با حضور و مشارکت خود پای صندوق‌های رأی دولتی را انتخاب کنند که کارآمد و با برنامه باشد و دارای روحیه جهادی و انقلابی باشد که بتواند از ظرفیت‌های کشور که ظرفیت‌های بسیار مطلوبی است استفاده کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم خنداب,

آصفری به اهمیت حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: هرچه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد و دولت با پشتوانه بیشتر مردم انتخاب شود قدرت چانه‌زنی برای احقاق حقوق مردم در عرصه بین‌الملل و سیاست خارجی  بیشتر خواهد شد.

,

وی ادامه داد: مردم نسبت به تورم و بیکاری که در جامعه وجود دارد گلایه‌مند هستند اما پای صندوق نرفتن مشکلی را حل نمی‌کند بلکه رفتن و درست انتخاب کردن، راهکاری برای حل این مشکلات است.

,

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: باید دولتی روی کار بیاید که برنامه جدی و عملیاتی بدون شعار و وعده‌های توخالی برای حل مسائل اقتصادی، اجتماعی و اشتغال، بیکاری و تورمی که در جامعه وجود دارد، داشته باشد.

,

 وی در ادامه گفت: مردم باید درست تشخیص دهند و اجازه ندهند مجدداً دولتی سرکار بیاید که وعده‌هایی را داد اما هیچ‌کدام را عملیاتی نکرد.

,

آصفری تأکید کرد: امروز باید دولتی انتخاب شود که برای شعارها و وعده‌هایی که می‌دهد برنامه داشته باشد و به آن پایبند باشد، امروز دیگر وقت سخنرانی نیست و وقت عمل است نباید اجازه دهیم مجدد کسی روی کار بیاید که برنامه‌ای در حوزه اقتصادی  و مسائل معیشتی نداشته باشد بلکه به دولتی نیاز داریم که برای مسائل مردم به‌ویژه روابط بین‌الملل و سیاست خارجی و اقتصاد کشور برنامه جدی داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه